AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #1 Skrevet 17. oktober 2021 Prøver å lese meg opp på symptomer på graviditet, men jeg blir ikke så klok på dette. Har siste par ukene følg meg kald, gjennomkald. Fått kviser helt plutselig i ansiktet (flere år siden sist), orker plutselig ikke smaken på saften jeg vanligvis drikker. Føler meg liksom ikke helt i dag om dagen, små uggen på en måte. Noen som hadde lignende symptomer? Takknemlig for alle svar:) Anonymkode: e8036...37a
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #3 Skrevet 18. oktober 2021 Kanskje du er gravid, kanskje du har fått en virusinfeksjon i kroppen. Som Happylife råder til også; ta en test😊 Anonymkode: a0da3...fa5 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #4 Skrevet 18. oktober 2021 Er du gravid? Jeg begynte å mislike ting jeg vanligvis likte (ting smakte annerledes), fikk litt uren hud og var uggen hele dagen. Men det startet ikke før rundt uke 7. Man blir vel vanligvis varmere som gravid. Anonymkode: b09cc...380
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #5 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er du gravid? Jeg begynte å mislike ting jeg vanligvis likte (ting smakte annerledes), fikk litt uren hud og var uggen hele dagen. Men det startet ikke før rundt uke 7. Man blir vel vanligvis varmere som gravid. Anonymkode: b09cc...380 Jeg har alltid vært en frossenpinne som gravid, er vanligvis iskald. Det eneste som kan avgjøre om du er gravid, TS, er en test. Man får nesten ingen gravidsymptomer før testen er positiv. Anonymkode: 7d18f...319 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå