AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #1 Skrevet 17. oktober 2021 Har ei venninne som har opplevd utroskap med samboeren, og hun nekter samboeren å dra på 4 dagers jobbtur. Skal sies de har små barn og samboeren er helt ny i jobben. Hun fortalte også at hun hadde en mistanke om at samboeren hennes hadde en god tone med ei på jobb. Det er viktig å leve separate liv, men man bør vel inkludere samboere i turer over mange dager. Skal sies at denne turen var 0 faglig innhold som min venninne sa, og det var kun sosialt for jobben til samboeren. Vet at jobbturer ofte har mye alkohol og sene kvelder og mange er utro på slike reiser, men å nekte noen å dra er vel ikke ok. Men å dra når samboeren ikke ønsker det er vel heller ikke bra😩🙈.. Nå snakker vi om sjalusi, forventninger og alt. Vet selv det er vondt å sitte hjemme mens samboer er ute på livet. Hva tenker dere? Anonymkode: 828c1...c7c
Crazydoglady Skrevet 17. oktober 2021 #2 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ei venninne som har opplevd utroskap med samboeren, og hun nekter samboeren å dra på 4 dagers jobbtur. Skal sies de har små barn og samboeren er helt ny i jobben. Hun fortalte også at hun hadde en mistanke om at samboeren hennes hadde en god tone med ei på jobb. Det er viktig å leve separate liv, men man bør vel inkludere samboere i turer over mange dager. Skal sies at denne turen var 0 faglig innhold som min venninne sa, og det var kun sosialt for jobben til samboeren. Vet at jobbturer ofte har mye alkohol og sene kvelder og mange er utro på slike reiser, men å nekte noen å dra er vel ikke ok. Men å dra når samboeren ikke ønsker det er vel heller ikke bra😩🙈.. Nå snakker vi om sjalusi, forventninger og alt. Vet selv det er vondt å sitte hjemme mens samboer er ute på livet. Hva tenker dere? Anonymkode: 828c1...c7c Tenker at det er noe de må finne ut av, personlig hadde det ikke falt meg inn å nekte samboer å dra på fornøyelsestur (uten at det forelå en spesiell årsak til det) like lite som jeg hadde blitt hjemme fordi samboer ikke ville at jeg skulle dra. Men, utroskap er jo en sånn ting som hadde vært en forståelig grunn. Hadde jeg vært utro og ønsket å redde forholdet så hadde jeg vært forberedt på ofre en del for å bygge opp tillit osv igjen, og hadde samboer vært utro så hadde jeg antagelig forventet at han tok litt ekstra hensyn til vi finner ut av ting og jeg greier å stole på han igjen. Men, sånne ting blir jo vanskelig å leve med, nettopp fordi det er et tillitsbrudd og fordi ingen gidder å betale for en feil de gjorde, i det uendelige. Men Ja det er jo bare de som kan finne ut hva som er rett for dem. Det spiller jo liten rolle hva andre mener 7
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #3 Skrevet 17. oktober 2021 Å sende en umoralsk samboer på heisatur med jobben hvor jeg mistenkte en "god tone" med ei kollega? No way 😂 Men så hadde jeg ikke hatt nerver til å tilgitt utroskap heller. Jeg hadde ikke klart å stole på han igjen. Anonymkode: 44e90...ace 13
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #4 Skrevet 18. oktober 2021 Hvis mannen min ikke kunne reist på jobbtur uten å være utro hadde han ikke vært noe å samle på uansett. Anonymkode: 5b438...e5b 24
Gjest Elder Millennial Skrevet 18. oktober 2021 #5 Skrevet 18. oktober 2021 Tenker vel også at her er det vel mannen som er problemet og ikke jobbreiser i seg selv😅 Jeg skal også på jobbreise nå, men er ikke redd for å havne i uføre av den grunn😳 selv om jeg har en god tone med de aller fleste kollegaene mine😅
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #6 Skrevet 18. oktober 2021 Man trenger ikke å reise på tur med jobben. Har sett mye utroskap på slike turer der alkoholen flyter og alle vet at de er "trygge" om de ikke holder buksene på. Alle sier du må bare stole på partner, men er det ikke nettopp partnere som svikter oftest? Folk må slutte å være naive. Din veninne har gode grunner, hennes mann burde, for egen del, ikke ønsket å reise. Anonymkode: 1de2a...465 7
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #7 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg har vært sammen med mannen min i 10 år. I løpet av den tiden har jeg bodd 2 år borte, og (uke)pendlet med masse overnattinger i enda 2. Vi reiser såklart på turer, jobbreiser og arrangementer hver for oss (i tillegg til sammen, såklart). Skulle tatt seg ut hvis mannen måtte vært med på alle kurs og samlinger på min jobb, og jeg på alle hans. Virker som noen i slike tråder er så mistenksomme at det hadde vært en selvfølge at sånt må gjøres sammen, og at man må være bundet sammen i hofta. Hvis det allerede var kjent utroskap så må man jo snakke om hvor grensene går. Heisatur? Nei. Jobbtur? Det er vanskeligere å komme fra. Anonymkode: 54668...48e 4
Perleblomst Skrevet 18. oktober 2021 #8 Skrevet 18. oktober 2021 Dette minner meg om en omtrent hele likt tråd hvor samboeren skrev (kvinnen). Er du venninnen eller samme person? 9
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #9 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg tenker at et forhold er litt dødfødt når man ikke har tilitt. Så her sender jeg gubben ut av huset. Elsker å ha egentid. Selv med alle barna hjemme. Så her drar vi på ego turer begge to. Og er glad vi kan ha det sånn. Tror nok han plages litt mer iht at jeg drar. Men han vet at han kan dra på tur alene selv, så da kan han ikke klage. Anonymkode: 69950...068 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #10 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at et forhold er litt dødfødt når man ikke har tilitt. Så her sender jeg gubben ut av huset. Elsker å ha egentid. Selv med alle barna hjemme. Så her drar vi på ego turer begge to. Og er glad vi kan ha det sånn. Tror nok han plages litt mer iht at jeg drar. Men han vet at han kan dra på tur alene selv, så da kan han ikke klage. Anonymkode: 69950...068 Samme her, hadde aldri orket slike forhold som beskrives i denne tråden. Anonymkode: 260da...acb 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #11 Skrevet 18. oktober 2021 Hvordan se tegn på utroskap etter en slik tur? Anonymkode: 828c1...c7c
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #12 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hvis mannen min ikke kunne reist på jobbtur uten å være utro hadde han ikke vært noe å samle på uansett. Anonymkode: 5b438...e5b Akkurat. Både jeg og mannen (gjennom 15 år) reiser ofte på jobbtur. Vi har tillit til hverandre og har aldri opplevd tull. Om vi ikke hadde hatt tillit ville han ikke vært mannen min, for holde på med kollegaer kunne han like så godt gjort på jobb. Så i det man må begynne å sette regler og forbud fordi han ikke er til å stole på er forholdet egentlig dødt uansett. Anonymkode: 3db3f...032 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #13 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg hadde ikke fortsatt en forhold med en utro mann, så det er ikke en problemstilling jeg tar. Men jeg stoler på mannen min, og unner han å ha det gøy, på jobb og privat. Har ingen problem med jobber, vi hadde avstandsforhold i over 2 år. Man må kunne stole på hverandre i et forhold, er ikke liv laga hvis ikke. Anonymkode: 1b5ad...b21 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #14 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Akkurat. Både jeg og mannen (gjennom 15 år) reiser ofte på jobbtur. Vi har tillit til hverandre og har aldri opplevd tull. Om vi ikke hadde hatt tillit ville han ikke vært mannen min, for holde på med kollegaer kunne han like så godt gjort på jobb. Så i det man må begynne å sette regler og forbud fordi han ikke er til å stole på er forholdet egentlig dødt uansett. Anonymkode: 3db3f...032 "Aldri opplevd tull"? Hvordan VET du at han ikke har vært utro? Enig med denne kommentaren: AnonymBruker skrev (1 time siden): Man trenger ikke å reise på tur med jobben. Har sett mye utroskap på slike turer der alkoholen flyter og alle vet at de er "trygge" om de ikke holder buksene på. Alle sier du må bare stole på partner, men er det ikke nettopp partnere som svikter oftest? Folk må slutte å være naive. Din veninne har gode grunner, hennes mann burde, for egen del, ikke ønsket å reise. Anonymkode: 1de2a...465 Anonymkode: ff89b...6ff 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #15 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): "Aldri opplevd tull"? Hvordan VET du at han ikke har vært utro? Anonymkode: ff89b...6ff Så du mener jeg må gå rundt og mistenkeliggjøre min mann, som på 15+ år aldri har vært annet enn dønn stabil, full av tillit, og aldri har gitt meg en eneste mistanke om noe tull? Det er bare latterlig. Anonymkode: 3db3f...032 6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #16 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Så du mener jeg må gå rundt og mistenkeliggjøre min mann, som på 15+ år aldri har vært annet enn dønn stabil, full av tillit, og aldri har gitt meg en eneste mistanke om noe tull? Det er bare latterlig. Anonymkode: 3db3f...032 Hvor mener jeg det? Anonymkode: ff89b...6ff
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #17 Skrevet 18. oktober 2021 Hvordan tegn ser man etter om mannen har vært utro på jobbferie? Anonymkode: 828c1...c7c
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #18 Skrevet 18. oktober 2021 Dette har vel blitt diskutert opp og i mente i en annen tråd. Men uansett, det overrasker meg litt at voksne folk tror de kan nekte andre å reise på jobbreiser. De som først vil være utro, finner alltids en anledning. Jeg var på jobbreise forrige uke, samboeren min synes det var helt greit, også han reiser i jobben. Anonymkode: 7c17f...1ba 4
Gjest theTitanic Skrevet 18. oktober 2021 #19 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har ei venninne som har opplevd utroskap med samboeren, og hun nekter samboeren å dra på 4 dagers jobbtur. Skal sies de har små barn og samboeren er helt ny i jobben. Hun fortalte også at hun hadde en mistanke om at samboeren hennes hadde en god tone med ei på jobb. Det er viktig å leve separate liv, men man bør vel inkludere samboere i turer over mange dager. Skal sies at denne turen var 0 faglig innhold som min venninne sa, og det var kun sosialt for jobben til samboeren. Vet at jobbturer ofte har mye alkohol og sene kvelder og mange er utro på slike reiser, men å nekte noen å dra er vel ikke ok. Men å dra når samboeren ikke ønsker det er vel heller ikke bra😩🙈.. Nå snakker vi om sjalusi, forventninger og alt. Vet selv det er vondt å sitte hjemme mens samboer er ute på livet. Hva tenker dere? Anonymkode: 828c1...c7c Må være kjipt for han å si nei til en jobbtur fordi han ikke får lov av dama. DET må virkelig gi følelsen av å være 4 år..
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #20 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg stoler 100% på mannen min, og hadde hatt null problem med å stole på han på en sånn tur. Hadde han vært utro, hadde han ikke fått en sjanse nr 2. En person som allerede har vært utro én gang, er nok typen til å være utro (igjen) på en slik tur som dette. Anonymkode: 44e90...ace 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå