AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #1 Skrevet 17. oktober 2021 Heisann! Noen som har lyst til å fortelle hvordan et perfekt samleie ser ut i dine øyne? Hvordan starter det, forspill, rolig/hardt, noe spesielt du liker, tidsbruk osv Anonymkode: 3e5ca...2cb
Gjest Paramount Skrevet 18. oktober 2021 #2 Skrevet 18. oktober 2021 Mitt perfekte samleie er det som gjorde kona mi gravid. Det varte hele svangerskapet, og på en måte hele livet. Ingen andre kvinner har gitt meg så mye igjen for et samleie.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #3 Skrevet 18. oktober 2021 Det må vel kanskje være hun nesten jomfru venninna mi, hun var nyskjerrig, ublyg, morsom, lærerik, klumsete, kjempe deilig til å kysse, og ville hele tiden klemme og kjenne den vokse. Hun var skikkelig penisfiksert og kunne ronke meg i timesvis mens vi så på film. Vi prøvde oss på en sånn romantisk aften, med roseblader, stearinlys, god mat og vin, men det ble litt for mye av det gode. Det beste samleiet kom etter at hun kom hjem fra sommerferie, det var nok savnet og forelskelsen som smeltet oss sammen. Jeg savner den tiden med henne virkelig, og nå liker jeg bedre det romantiske også.. Anonymkode: 667db...0be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå