anonym03 Skrevet 17. oktober 2021 #1 Skrevet 17. oktober 2021 Hei, jeg snakker mye med en fyr og har møtt han en del ganger nå. Greia er at jeg er 18 år gammel og han er 5 år eldre enn meg, altså 23 år gammel. Jeg legger egentlig ikke så mye merke til alderen hans og føler jo egentlig at han er like gammel som meg når vi prater sammen og henger sammen.. Han har en ex kjæreste som er tre år eldre enn meg, hun har vært veldig frekk mot meg på sosiale medier og mener at jeg bare blir utnyttet. Skjønner ikke om han utnytter meg pga alderen min eller ikke. Det virker alltid veldig normalt når vi prater og virker jo som at han er veldig interessert i meg..? Hva tenker dere om dette? Er det stor årsforskjell, synes dere dette er rart?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #2 Skrevet 18. oktober 2021 Det er helt greit. Var sammen med en på 23 selv når jeg var 18, som jeg endte med å dumpe etter nesten et år fordi jeg syns han var for umoden... Så lenge han tar hensyn til det at du er såpass ung så ser jeg ikke noe problem. Anonymkode: f7519...be9
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #3 Skrevet 18. oktober 2021 Finn deg en på samme alder.. Du har ikke lov å drikke jeger en gang.. Skjerp deg. Trist at unge jenter ikke klarer å finne en på samme alder. Anonymkode: 59ae2...421
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #4 Skrevet 18. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Finn deg en på samme alder.. Du har ikke lov å drikke jeger en gang.. Skjerp deg. Trist at unge jenter ikke klarer å finne en på samme alder. Anonymkode: 59ae2...421 Og hvem søren på 23 har lyst å bli sammen med en 18-åring.. rart haha Anonymkode: 59ae2...421
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #5 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er helt greit. Var sammen med en på 23 selv når jeg var 18, som jeg endte med å dumpe etter nesten et år fordi jeg syns han var for umoden... Så lenge han tar hensyn til det at du er såpass ung så ser jeg ikke noe problem. Anonymkode: f7519...be9 Hvordan kan en tenåring på 18 år være moden, når alt personen har gjort i verden er å leve på sine foreldre, og kun hatt ansvar for seg selv. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Finn deg en på samme alder.. Du har ikke lov å drikke jeger en gang.. Skjerp deg. Trist at unge jenter ikke klarer å finne en på samme alder. Anonymkode: 59ae2...421 Dette kan ikke understrekes ofte nok. Antar TS bor på bygda hvor dette fenomenet er normalt. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og hvem søren på 23 har lyst å bli sammen med en 18-åring.. rart haha Anonymkode: 59ae2...421 Forstår meg heller ikke på det. I en alder av 23 så hadde jeg fullført videregående, tatt befalsutdannelse i forsvaret, holdt på med en bachelor samtidig som jeg hadde fått drømmejobben. Hva kunne en kvinne på 18 tilby meg annet enn hennes underliv? Anonymkode: 42d1d...c2f
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #6 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): I en alder av 23 så hadde jeg fullført videregående, tatt befalsutdannelse i forsvaret, holdt på med en bachelor samtidig som jeg hadde fått drømmejobben. Hva kunne en kvinne på 18 tilby meg annet enn hennes underliv? I en alder av 23 så hadde min samboer ikke funnet ut hva han skulle bli ennå, jobbet på elkjøp og bodde hjemme. Han tok bachelor da han var 30 og har jobbet i 10 år med den utdannelsen han tok. Jeg er 8 år yngre enn han (møttes da jeg var 24). Ts, ikke tenk så mye på det. En ex som sier ting, sier det fordi hun fortsatt er bitter og sjalu. De fleste tenker ikke over aldersforskjellen med mindre en av dere påpeker det, eller det er veldig stor forskjell på hvor dere er i livet. Hvis du og han har det bra og trives sammen, så kjør på! 5 år er ganske vanlig aldersforskjell, og jo eldre dere blir, desto mindre virker den. Anonymkode: f56ff...0ba
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #7 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): I en alder av 23 så hadde jeg fullført videregående, tatt befalsutdannelse i forsvaret, holdt på med en bachelor samtidig som jeg hadde fått drømmejobben. Hva kunne en kvinne på 18 tilby meg annet enn hennes underliv? Anonymkode: 42d1d...c2f Kjærlighet? Anonymkode: 42f1d...e6a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå