Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe ny mobil til mamma, men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe.

HUn trenger en som er grei å skrive tekstmeldinger på, enkel å forstå og helst med kamera.

Noen som har forslag?

Tenkte ikke akkurat å kjøpe dyreste i butikken ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange liker samsung sine klapplokk tlf, de finner du i de flere prisklasser.

Skrevet

Hvilket merke har hun på mobilen hun har nå da? En del eldre damer synes det er veldig komplisert å sette seg inn i nye menysystemer, og vil derfor nødig skifte pga dette. Så kanskje velge samme merket som hun har hatt før?Slik var det iallefall for min mor, så hun kommer ikke til å skifte fra Siemens. Men hun er meget stolt over at hun klarer å skrive tekstmeldinger, og tom klarer å legge til kontakter i telefonboka (men der stopepr også hennes ferdigheter på mobilen :ler: ) ;)

Skrevet
Hvilket merke har hun på mobilen hun har nå da? En del eldre damer synes det er veldig komplisert å sette seg inn i nye menysystemer, og vil derfor nødig skifte pga dette. Så kanskje velge samme merket som hun har hatt før?Slik var det iallefall for min mor, så hun kommer ikke til å skifte fra Siemens. Men hun er meget stolt over at hun klarer å skrive tekstmeldinger, og tom klarer å legge til kontakter i telefonboka (men der stopepr også hennes ferdigheter på mobilen :ler: ) ;)

Bare litt nysgjerrig, Gjest:

Hva mener du med eldre damer :sjenert: Jeg hører antagelig i den katagorien siden jeg er 50? I vår gikk jeg over fra Nokia til Sony Ericsson og er kjempefornøyd! Vi er ikke så trege som mange skal ha det til skjønner du :sjarmor: Og både jeg og venninnene mine driver både med mobil, data og digitalkamera,- vanskelig å tenke seg det eller??????

Vi er nok like forskjellige som dere rundt 20 er.

Tenker du som skal kjøpe til moren din kjenner henne best,jeg. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...