Gå til innhold

Heksebutikken i Oslo

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du planer om å besøke heksebutikken i Oslo

Anonymkode: f6557...a41

Skuffende. Her var det mest rosapop og krystaller det gikk i. 
En ekte «heksebutikk» bør selge litt mørkere ting. Døde utstoppede dyr. Avkappede ravneføtter, samiske trommer, ouijabreth, demonbøker etc

Anonymkode: cd932...f9b

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har du planer om å besøke heksebutikken i Oslo

Anonymkode: f6557...a41

🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪

Lesbisk vegansk «green witch»…jojo 🥴

Husker noen lignende butikker for ca 20 år siden, veldig new age med krystaller og sånn, de var på en måte koselige på en sånn småteit duftlysmåte 😀

Dette her derimot blir bare helt fjernt 🥴

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du på en SKIKKELIG heksebutikk, gå på Neseblod. Så kan du se deg rundt i selveste Helvete, og kanskje får du kjøpt deg en fin plate med SKIKKELIG heksemusikk (av den onde satanistiske sorten 😈) på kjøpet 😎

PS: stor fan & «stamkunde» på Neseblod 😉

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hekser som er opplært gjennom familie i generasjoner vet at duftlysspells er noe 12 åringer driver med. 

Dette er jenter som leter etter gruppetilhørlighet. Og det er selvsagt helt greit. Alle må få lov å holde på med sitt. 

Anonymkode: eea0e...b69

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi hekser som er opplært gjennom familie i generasjoner vet at duftlysspells er noe 12 åringer driver med. 

Anonymkode: eea0e...b69

Og vi som kjenner ekte trolldom og har lest og forstått Hermes Trismegistos vet at bare amatører snakker om «å kaste spells» unntatt i rollespill 😂😂😂😂

Ekte trolldom handler om å binde mektige krefter til sin vilje gjennom kompliserte ritualer!!!!😈😈😈😈😈

😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉

Forøvrig enig med deg, folk får gjøre som de vil. Det meste disse jentene driver med er jo bare harmløst new-age wicca opplegg 😆😆😆😆

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (18 minutter siden):

Skal du på en SKIKKELIG heksebutikk, gå på Neseblod. Så kan du se deg rundt i selveste Helvete, og kanskje får du kjøpt deg en fin plate med SKIKKELIG heksemusikk (av den onde satanistiske sorten 😈) på kjøpet 😎

PS: stor fan & «stamkunde» på Neseblod 😉

Hvor ligger den, oslo? 

Anonymkode: 799e7...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor ligger den, oslo? 

Jepp 😀

Bitteliten butikk i Gamlebyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Jepp 😀

Bitteliten butikk i Gamlebyen.

Takk for tips! Skal sjekke neste gang jeg er i storbyen 😀 måtte lese den artikkelen, haha et par småjenter med krystaller ( ?????) På tenna og fargerike steiner til salgs.. heks i 2021 ja, i think not. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for tips! Skal sjekke neste gang jeg er i storbyen 😀 måtte lese den artikkelen, haha et par småjenter med krystaller ( ?????) På tenna og fargerike steiner til salgs.. heks i 2021 ja, i think not. 

Butikken er kul (men veldig veldig liten😀) med hyggelig personale (inkludert en dødskul dame fra California 😎)😀

Synes jentene er litt sjarmerende på en teit måte, sånn new age opplegg var vanligere da jeg var ung og søkende 🎃😵💫😳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Butikken er kul (men veldig veldig liten😀) med hyggelig personale (inkludert en dødskul dame fra California 😎)😀

Synes jentene er litt sjarmerende på en teit måte, sånn new age opplegg var vanligere da jeg var ung og søkende 🎃😵💫😳

Gleder meg til å sjekke ut! 😀 hva slags musikk har de der, feks, hva har du funnet?

Smålesbisk heks med lovespells lys og krystaller var ganske in da jeg var tenåring 20 år siden og, men med mer  svarte ting 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forøvrig. Siden denne butikken ser ut til å konsentrere seg om krystaller og ikke så mye «hekseting» er det bedre du går å handler krystaller og mineraler hos Bergmannen i Kirkeveien på Majorstua. Er nok mye lavere i pris og bedre utvalg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gleder meg til å sjekke ut! 😀 hva slags musikk har de der, feks, hva har du funnet?

Smålesbisk heks med lovespells lys og krystaller var ganske in da jeg var tenåring 20 år siden og, men med mer  svarte ting 😁

Først og fremst Black metal av alle slag og alle Black metalens slekt og venner, altså doom, Black, trash og heavy. Både CD og LP. Har funnet en god del kule ting der, de har vanligvis det meste av de mest kjente + masse annet rart. 😀

Sist jeg var der var jeg heldig og fant Gorguts 🤘 (fantastisk Death band)

Fant også Atlantean Kodex der (obskurt tysk heavy band) en gang 😀

De har stort sett det meste av Darkthrone, Satyricon, Celtic Frost osv + Maiden, Sabbath & Metallica + masse mer

Men butikken er veldig rotete, ser litt ut som om Nemi jobber der 😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Forøvrig. Siden denne butikken ser ut til å konsentrere seg om krystaller og ikke så mye «hekseting» er det bedre du går å handler krystaller og mineraler hos Bergmannen i Kirkeveien på Majorstua. Er nok mye lavere i pris og bedre utvalg. 

Hadde nesten glemt Bergmannen 😀

Aldri vært innom men ofte gått forbi 😀

Kanskje jeg burde stikke innom 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner hun ene, men er ikke så interessert i slike ting. Kanskje jeg stikker en tur innom bare for å titte og kjøpe noe

Anonymkode: b39c7...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (20 minutter siden):

Først og fremst Black metal av alle slag og alle Black metalens slekt og venner, altså doom, Black, trash og heavy. Både CD og LP. Har funnet en god del kule ting der, de har vanligvis det meste av de mest kjente + masse annet rart. 😀

De har stort sett det meste av Darkthrone, Satyricon, Celtic Frost osv + Maiden, Sabbath & Metallica + masse mer

Åh nå må jeg til oslo nesten bare for å handle musikk! ❤❤❤❤❤

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (23 minutter siden):

Gjorde tabben å Google butikken og det dukket opp noen bilder av alt de har.. nå får jeg nesten ikke sove, mitt drømmelekeland finnes jo, i oslo 😍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...