Gjest Ninakanin Skrevet 3. oktober 2005 #1 Skrevet 3. oktober 2005 Av litt forskjellige årsaker har jeg brukt denne smileyen veldig flittig i det siste: Men nå nettopp la jeg plutselig merke til at det ser ut som den sier "bambooshka" eller hvordan det når er du staver det der ordet på den nye Fantaen og den der gamle russiske kjærlighetssang-greia.. Er det bare jeg som ser dette her eller? Sjekk da!!!!
Gjest Milah Skrevet 3. oktober 2005 #2 Skrevet 3. oktober 2005 Jo, kanskje.. Hvis jeg legger godviljen til!
Gjest Dum Perignon Skrevet 3. oktober 2005 #3 Skrevet 3. oktober 2005 I mitt hode heter den logoen bare John Alvheim. Hva den sier har jeg ikke tenkt så veldig over, men i hans ånd må det vel være noe i retning av "totalt uakseptabelt" eller "skandale."
Malou Skrevet 5. oktober 2005 #9 Skrevet 5. oktober 2005 Så har jeg et liv allikevel da, siden jeg ikke har lagt merke til dette før..
Malou Skrevet 6. oktober 2005 #11 Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Smilely med talefeil med andre ord.. Endret 6. oktober 2005 av Malou
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå