Gå til innhold

Søster som fyller 30 år - forslag til gave?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søsteren min fyller 30 år!

Jeg skal være med på spleisegave. Hvilket beløp er innafor å gi? Jeg er student, har ikke jobb. Tenkte et sted mellom 700-1000,-?

Hun feirer dagen på hytta med barn og noen venner. Jeg bor på andre siden av landet og får derfor ikke deltatt. Ønsker å gjøre noe ekstra for henne, men vet ikke hva? Hadde tenkt til å bestille frokost på døra til henne, men finner ingen frokostleverandører som gjør det der hun bor. Har heller ikke tilgang til barndomsbilder etc. her jeg bor. Hjelp?!

Anonymkode: 9ccc8...1f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send blomster på døren og send henne et skikkelig koselig kort. Det koster deg 400-500 kr. Synes virkelig ikke man kan forvente mer av en arbeidsløs og/eller student. Egentlig synes jeg bare et koselig kort holder når du er både arbeidsløs og student, men du får kjenne på det selv. 

Anonymkode: e9fea...f74

• Liker 1
Skrevet

Ullgenser :)

Anonymkode: cf32e...ba0

Skrevet

Hva med å ta kontakt med noen av de hun skal på hytta med og få dem til å kjøpe inn en matkurv på forhånd? Fyll den med god mat og drikke, gjerne noe som ikke krever kjøleskap så de kan gjemme det frem til dagen. Gavekort på spa/massasje kan også være fint å få. Eller morgenlevering før eller etter hytteturen. Jeg er 30 og hadde ikke forventet at en student hadde brukt masse penger på gave til meg. 

Anonymkode: d19f1...c1a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...