minienthe Skrevet 3. oktober 2005 #1 Del Skrevet 3. oktober 2005 sliter skikkelig med å finne en bh som gir god støtte ved ridning... opplever "riste riste" og en hånd over brystet rett som det er og dette er til tider SLITSOMT !!! bruker 85c i vanlig bøyle-bh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #2 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hei. Jeg har det samme problemet... jeg bruker en bh som er bred oppå skuldrene og i koppene er den foret... pøv det.. før brukte jeg ikke bh i d hele tatt fordi den gled opp hele tiden.. da brukte jeg en KJEMPE stram topp som holdt dem fast... Lykke til.. du må bare prøve å finne en-- eller du drar på en sporst butikk å spør etter en sports bh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 3. oktober 2005 #3 Del Skrevet 3. oktober 2005 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=151630 Velg noe som holder skikkelig, prøv de som "limer" puppene inntil og test i butikken. Det rister vel omtrent som ved jogging og litt penger i en god sposrts-bh for deg, er en svært god investering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hobby/dressurrytter Skrevet 4. oktober 2005 #4 Del Skrevet 4. oktober 2005 Kjenner problemet ja. Champion sportsbh med brede skulderstropper og bøyler gjør susen. Bruker også 85 c, og den funker for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liz_69 Skrevet 14. oktober 2005 #5 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg har en som heter Position by Lindex Str 80D Har brede stropper, og er behagelig på, og var ikke dyr. Bruker bestandig den når jeg rir eller trener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå