Gjest kvinneligbruker Skrevet 17. oktober 2021 #1 Skrevet 17. oktober 2021 (endret) Datet denne fyren omtrent i et helt halvt år. Vi ble ikke værende venner etter at vi bestemte oss for å avslutte datingen. Har blitt fortalt av moren til fyren, at jeg traff hjertet hennes så veldig og hun synes det var så leit at det ikke ble noe mer mellom meg og sønnen hennes. Hun er omtenksom og snill. Jeg synes det er hyggelig at hun bryr seg om meg og vil holde kontakten. Jeg fikk et godt forhold til familien. Følte at mye føltes riktig og falt på plass. Bare jeg vet ikke hvordan min tidligere date føler at jeg holder kontakt med moren hans. Ser dere noe negativt eller galt med å holde kontakten med henne? Endret 17. oktober 2021 av kvinneligbruker
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #2 Skrevet 18. oktober 2021 Syns ikke det er en god ide. Før eller senere vil eksen din få ny kjæreste, og da blir det veldig kleint. Det er kjipt å miste familien rundt når man gjør det slutt, men that's life. Trøst deg med at du kun kjent henne i et halvt år, ting blir mye verre når det er snakk om 10 år. Anonymkode: 07990...07e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå