Gå til innhold

Holder dere ting rent under panseret?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg må ærlig innrømme at jeg er veldig dårlig på dette selv.. Motorrommet mitt kunne vært langt renere og sett bedre ut.

Har vurdert flere ganger å kjøpe egnet vasketing og vedlikeholde under panseret, men sette blir dessverre ofte glemt bort, fordi jeg egentlig ikke gidder.  
Hva gjør dere? Eller bryr dere ikke om det? 

Endret av Bringebærer
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en polo fra 1995 så det kunnejeg virkelig ikke brydd meg om 😅 Tror ikke jeg hadde brydd meg om jeg hadde en nyere bil heller 😅

Anonymkode: 4aa8a...1e4

• Liker 1
Skrevet

Egentlig ikke. Jeg er nøye med bilen utenpå og under, men orker ofte ikke å vaske motorrommet. Tar det smått unøye to ganger i året, før og etter vinteren. Da er jeg opptatt av at jeg får kjørt bilen like etterpå, slik at alt tørker fint.

Anonymkode: 12689...1da

• Liker 1
Skrevet
Bringebærer skrev (8 minutter siden):

Jeg må ærlig innrømme at jeg er veldig dårlig på dette selv.. Motorrommet mitt kunne vært langt renere og sett bedre ut.

Har vurdert flere ganger å kjøpe egnet vasketing og vedlikeholde under panseret, men sette blir dessverre ofte glemt bort, fordi jeg egentlig ikke gidder.  
Hva gjør dere? Eller bryr dere ikke om det? 

Ja. Motorvask er noe jeg gjør en del. Bare artig å ta motorrommet når man først vasker bil. 
skal sies at jeg elsker bilpleie og kan bruke mange, mange timer når jeg først holder på.

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg aldri gjort 🤣

Anonymkode: fd432...0cb

• Liker 1
Skrevet

klart, en ren bil lever lengre og jeg er ikke særlig keen på motorbrann. litt enkle vedlikeholdsgreier gjør hverdagen litt mindre spennende. 
nå er jeg uansett der at bilene mine er rene uansett hvor du måtte titte etter, jeg fordrar ikke at de er møkkete. heller ikke i motorrommet. 

• Liker 1
Skrevet

Det hender jeg støvsuger under panseret. Men det blir jo ikke akkurat så veldig skittent der med mindre du frakter skitne barnevogner el. under der.

• Liker 1
Skrevet

Motorvask koster kanskje en 100-lapp når den er inne på service. Passer på få å gjort det på ca annen hver. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...