Gå til innhold

Å bruke fingre/ hånd i stedet for vibrator

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid synes det har vært veldig vanskelig å onanere med fingre. Har brukt vibrator eller annet. Nå prøvde jeg å gni rundt klitoris jevnt med høyre hånd, mens jeg tok en finger inn i vagina og presset opp mot klitoris på innsiden samtidig som fingeren i vagina beveget seg innover og utover. Da kom jeg mye raskere! Deilig! Andre som gjør det slik? 

Jeg prøver å bruke vibrator mindre, for jeg sliter med å komme når min nye kjæreste slikker meg. Holder på lenge og gir opp til slutt, selv om jeg nyter det så kommer jeg ikke helt i mål med å slikkes.. Vant til å styre det selv med vibratoren. 

Andre som har tips til å oppnå orgasme/onanere uten sexleketøy?

Anonymkode: feac6...ccc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja stort sett alltid uten leketøy. Jeg synes fantasien er det viktigste, og det har alltid bare kommet naturlig å gjøre det med henda. Å kjøpe dildoer og vibratoer er noe jeg på en måte måtte etter hvert for å ikke være så trang lenger 😅 men stort sett gidder jeg ikke dille med det. 

Anonymkode: a3a03...aca

Skrevet

Få han til å bruke fingrene inni deg samtidig som han slikker på og rundt klitoris, på samme måte som du gjør.Kommunikasjon. Han kan ikke vite hva du liker hvis du ikke forteller/viser han det.

Anonymkode: d5e0b...fa4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...