AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #1 Skrevet 17. oktober 2021 Hva gir deres tenåringer i julegave til besteforeldrene? Lager de noe, isåfall hva? Eller får de penger som de kan kjøpe noe til dem for? Tenåringen i hus er gutt på 13 år. Anonymkode: 5bd0b...2ee
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #2 Skrevet 17. oktober 2021 Tenåringen her er god til å sy så hun syr pannebånd, forkle, handlenett Ol til besteforeldre. Anonymkode: 95f9e...d75
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #3 Skrevet 18. oktober 2021 I den alderen kan jeg ikke huske vi ga noe til besteforeldre. Vi var med på gaven som mamma og pappa kjøpte inn til de. Jeg ga gaver når jeg laget noe på barneskolen, også gir jeg gaver igjen nå etter jeg har flytta ut hjemmefra. Anonymkode: 5bb20...70a 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #4 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): I den alderen kan jeg ikke huske vi ga noe til besteforeldre. Vi var med på gaven som mamma og pappa kjøpte inn til de. Jeg ga gaver når jeg laget noe på barneskolen, også gir jeg gaver igjen nå etter jeg har flytta ut hjemmefra. Anonymkode: 5bb20...70a Dette er vanlig her. Endrer ikke selv om de har blitt tenåringer, med mindre de selv har et ønske om å ordne gaven selv. Har gutter, og de sluttet å lage gaver ved 10-11 års alderen. Anonymkode: 4d39c...3ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå