AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #1 Skrevet 17. oktober 2021 Våkner også langt oftere om natten enn tidligere. Han har tidligere vært en ganske "enkel" baby om det er lov å si, men den siste uken har han vært mye mer urolig. Gråter mye mer. Vil ikke sove mer enn korte lurer på 20-30 minutter om dagen, og er generelt utalmodig og urolig. Det er ingen ytre faktorer som har endret seg, og jeg tror ikke han har vondt. Han er fremdeles blid og grei i lange perioder på dagen. Særlig på morgenen. Han legger på seg greit, og 3mnd-kontroll var helt fin. Noen som vet hva som kan være årsaken? Anonymkode: 601d7...9cc
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #2 Skrevet 17. oktober 2021 Helt klassisk ved 3 måneder.. søvn blir gjerne endret, og det fører gjerne med seg litt grinete og fuzzy baby! Anonymkode: 05b58...f83 1
Besant Skrevet 18. oktober 2021 #3 Skrevet 18. oktober 2021 Har du appen «Wonder Weeks»? Rundt tre måneder skal babyen gjennom en haug med krevende utviklingstrinn. Da er det du skriver helt vanlig.
Brud2014 Skrevet 18. oktober 2021 #4 Skrevet 18. oktober 2021 Tenker som de andre her: at det er et utviklingstrinn. Hvis det er ditt første barn, så har du sikkert ikke hørt om det (det hadde i hvert fall ikke jeg da jeg fikk mitt første barn). Søk det opp, så finner du garantert en oversikt over når barn vanligvis har utviklingstrinn - det er ganske mange trinn de skal igjennom.. Det blir bedre ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå