AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #1 Skrevet 17. oktober 2021 Eksen hadde slått opp for 5 mnd. Kastet meg og datteren våres ut av huset fordi han bare følte for det. Jeg var tydeligvis masete, ba han bare ta fingeren ut av ræva og finne seg jobb. Nå kontakter kompisen hans meg hver kveld. Vi kan prate i flere timer og tulle prater om hvor i verden vi hadde reist sammen. Dette er en barndoms kompis han sjelden har hatt kontant med. Jeg har alltid hvert litt små forelsket i han,men jeg elsket eksen på den tiden. Og han har alltid likt med denne kompisen. . Blir det for dumt og be han på middag? Han er glad i barn og ønsker seg barn selv noe jeg synes passer så fint. Anonymkode: 5e28c...e9b
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #2 Skrevet 17. oktober 2021 Jeg synes det er greit jeg. Med tanke på hvor dust han eksen din var mot deg så synes ikke jeg du skylder han å ta sånn veldig hensyn faktisk + at dette er vel et problem som ligger mer på han kompisen hans. Det er jo i så fall han som burde ta hensyn. Du er jo en eks nå. Anonymkode: 7d56d...78c 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå