Gjest Cid Skrevet 17. oktober 2021 #1 Del Skrevet 17. oktober 2021 Jeg fant ingen tråd om årets Torpet, hva synes dere om denne sesongen hittil? Jeg digger humoren til de gutta 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. oktober 2021 #2 Del Skrevet 19. oktober 2021 Hvordan tror dere det går med Nils? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. oktober 2021 #3 Del Skrevet 21. oktober 2021 Hvem håper dere vinner tvekampen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 22. oktober 2021 #4 Del Skrevet 22. oktober 2021 Spoiler Leste artikkelen nå om Nils som forlot Torpet. Altså- tv 2 sier de gav tillatelse til å lete etter kuene i nærområdet. Men Nils legger ut på 14 timers vandring uten mat og mobil, og ender opp så medtatt at en bonde ringer ambulanse?? Da tenker jeg først og fremst at Nils ikke kan ivareta seg selv helt lenger og at det kanskje var lurt å avbryte oppholdet.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kati Skrevet 22. oktober 2021 #5 Del Skrevet 22. oktober 2021 Hvem er på Torpet pr. d.d. nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. oktober 2021 #6 Del Skrevet 22. oktober 2021 Zenhouse skrev (2 timer siden): Skjul innhold Leste artikkelen nå om Nils som forlot Torpet. Altså- tv 2 sier de gav tillatelse til å lete etter kuene i nærområdet. Men Nils legger ut på 14 timers vandring uten mat og mobil, og ender opp så medtatt at en bonde ringer ambulanse?? Da tenker jeg først og fremst at Nils ikke kan ivareta seg selv helt lenger og at det kanskje var lurt å avbryte oppholdet.. Blir for dumt rett og slett 😠 Kjenner jeg mister respekt for torpet produksjonen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. oktober 2021 #7 Del Skrevet 22. oktober 2021 Og Rob og Herman som faktisk brøt reglene ble ikke kastet ut, så gale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 22. oktober 2021 #8 Del Skrevet 22. oktober 2021 Nils er en godt voksen mann, som burde vite bedre enn å sette seg selv i fare på den måten. Helt innafor at han ble sendt hjem. Men jeg mener også at Herman og Rob burde fått lignende konsekvenser. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gagaen Skrevet 22. oktober 2021 #9 Del Skrevet 22. oktober 2021 Jeg syns Torpet er så spesielt . Alltid rare regler, mange som trekker seg og få skikkelige kamper. Litt forutsigbart egentlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. oktober 2021 #10 Del Skrevet 22. oktober 2021 17.11 skrev (4 minutter siden): Nils er en godt voksen mann, som burde vite bedre enn å sette seg selv i fare på den måten. Helt innafor at han ble sendt hjem. Men jeg mener også at Herman og Rob burde fått lignende konsekvenser. Han ville finne kuene så de kunne få melk, det burde ikke straffes. Nils var den jeg håpte skulle vinne torpet og få sjansen igjen i farmen siden han måtte trekke seg sist gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. oktober 2021 #11 Del Skrevet 22. oktober 2021 Kati skrev (58 minutter siden): Hvem er på Torpet pr. d.d. nå? Mohammed, Daniel og Amalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 22. oktober 2021 #12 Del Skrevet 22. oktober 2021 1 minutt siden, Cid said: Han ville finne kuene så de kunne få melk, det burde ikke straffes. Nils var den jeg håpte skulle vinne torpet og få sjansen igjen i farmen siden han måtte trekke seg sist gang Joda, intensjonen var god nok den, jeg mener fortsatt det var en dårlig vurdering av Nils. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. oktober 2021 #13 Del Skrevet 22. oktober 2021 17.11 skrev (1 minutt siden): Joda, intensjonen var god nok den, jeg mener fortsatt det var en dårlig vurdering av Nils. Men fortsatt noe dritt at han måtte forlate synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 22. oktober 2021 #14 Del Skrevet 22. oktober 2021 Zenhouse skrev (9 timer siden): Skjul innhold Leste artikkelen nå om Nils som forlot Torpet. Altså- tv 2 sier de gav tillatelse til å lete etter kuene i nærområdet. Men Nils legger ut på 14 timers vandring uten mat og mobil, og ender opp så medtatt at en bonde ringer ambulanse?? Da tenker jeg først og fremst at Nils ikke kan ivareta seg selv helt lenger og at det kanskje var lurt å avbryte oppholdet.. Husk han er uten klokke ,ikke godt å vite hvor lenge han var borte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 22. oktober 2021 #15 Del Skrevet 22. oktober 2021 Jeg syns produksjonen burde være bastant og å kjøre like regler for alle. I mine øyne er det helt OK at Nils ble chippa ut, men Rob og Herman burde også fått liknende konsekvenser! Om ikke begge måtte ha reist, så burde tv 2 ha sparket ut én av dem. Som jeg skrev i den andre tråden (Farmen), så burde produksjonen bare sette et standpunkt som sier at dersom deltakerne velger å jukse, så vil de bli sendt hjem! Så får dem heller caste 2-3 ekstra og regne med litt svinn. Jeg tipper det varer i 2 sesonger. Etter det er det ingen som vil prøve seg igjen, tenker jeg. Må være bedre det, enn at deltakerne jukser år etter år og konsekvensen aldri blir mer enn litt kjeft.. 🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. oktober 2021 #16 Del Skrevet 23. oktober 2021 (endret) https://www.dagbladet.no/kjendis/avslorer-streik-for-torpet-dramaet/74426482 "Ifølge Kvalvik selv ble han av TV-produksjonen oppfordret til å lete etter dem" Så gale… Den mest verdige vinneren på torpet etter min mening Endret 23. oktober 2021 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. oktober 2021 #17 Del Skrevet 23. oktober 2021 Janzypants skrev (14 timer siden): Jeg syns produksjonen burde være bastant og å kjøre like regler for alle. I mine øyne er det helt OK at Nils ble chippa ut, men Rob og Herman burde også fått liknende konsekvenser! Om ikke begge måtte ha reist, så burde tv 2 ha sparket ut én av dem. Som jeg skrev i den andre tråden (Farmen), så burde produksjonen bare sette et standpunkt som sier at dersom deltakerne velger å jukse, så vil de bli sendt hjem! Så får dem heller caste 2-3 ekstra og regne med litt svinn. Jeg tipper det varer i 2 sesonger. Etter det er det ingen som vil prøve seg igjen, tenker jeg. Må være bedre det, enn at deltakerne jukser år etter år og konsekvensen aldri blir mer enn litt kjeft.. 🙄 Herman eller Rob hadde de aldri kastet ut siden de lager underholdning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanda28 Skrevet 23. oktober 2021 #18 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jeg synes det er litt forskjell på de to "lovbruddene", Herman og Rob oppsøkte ikke mennesker eller dro andre plasser. De møtte på menneskene tilfeldigvis. (Altså ikke så gale som det de gjorde i fjor). Men hvis Nils ble oppfordret til å lete etter kyrne, så er det for strengt å kaste han ut. Det som jeg blir mest forskrekket over er at de tre andre deltagerne på Torpet har lagt seg til å sove uten å varsle noen om at Nils ikke har returnert til gården. Slik jeg har forstått det visste ikke produksjonen om dette før de kom på jobb på morgenen, og da ble de sinte. Det synes jeg er helt ekstremt. Tenk om Nils lå hardt skadet en plass. De burde jo virkelig ha varslet og satt i gang leteaksjon når det ble sent på kveld. Men i stedet for så legger de seg....??? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. oktober 2021 #19 Del Skrevet 23. oktober 2021 Amanda28 skrev (3 minutter siden): Jeg synes det er litt forskjell på de to "lovbruddene", Herman og Rob oppsøkte ikke mennesker eller dro andre plasser. De møtte på menneskene tilfeldigvis. (Altså ikke så gale som det de gjorde i fjor). Men hvis Nils ble oppfordret til å lete etter kyrne, så er det for strengt å kaste han ut. Det som jeg blir mest forskrekket over er at de tre andre deltagerne på Torpet har lagt seg til å sove uten å varsle noen om at Nils ikke har returnert til gården. Slik jeg har forstått det visste ikke produksjonen om dette før de kom på jobb på morgenen, og da ble de sinte. Det synes jeg er helt ekstremt. Tenk om Nils lå hardt skadet en plass. De burde jo virkelig ha varslet og satt i gang leteaksjon når det ble sent på kveld. Men i stedet for så legger de seg....??? Jeg hadde ikke klart å sove om noen jeg brydde meg om var forsvunnet 😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. oktober 2021 #20 Del Skrevet 24. oktober 2021 Blir kjipt framover uten Nils på torpet 😕 Blir ikke det samme uten den syvende far i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå