Gå til innhold

Tok mot til meg og sendte melding. Ikke fått svar ennå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg blir stresset. Det er ikke moro å utsette seg selv for avvisning. Samtidig vet jeg at jeg må ta initiativ selv for å øke muligheten til å lykkes i datingen.

Nå har jeg sendt en melding til en jeg har flørtet med og fikk inntrykk kunne være interessert i meg. Ikke fått noe svar ennå. Hjelp!

Anonymkode: 8ebfb...119

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge siden er det du sendte meldingen?

Anonymkode: 824fa...afa

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor lenge siden er det du sendte meldingen?

Anonymkode: 824fa...afa

Åtte timer ☹️

TS

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åtte timer ☹️

TS

Om han er som meg og mange andre menn, så gi det et par dager du 😆

• Liker 2
Skrevet

Er det ikke kvinner som er velgerne? Burde ikke være noe problem. Kvinner kan ikke bli avvist.

Anonymkode: 38362...6b6

Skrevet
sicario skrev (2 minutter siden):

Om han er som meg og mange andre menn, så gi det et par dager du 😆

Et par dager? Virkelig? Hvis ei dame du synes er fin tar kontakt?

• Liker 26
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det ikke kvinner som er velgerne? Burde ikke være noe problem. Kvinner kan ikke bli avvist.

Tror du helt ærlig på dette tullet her selv? 

TS: det er kjipt når det skjer, men det å lære seg at avvising ikke er verdens undergang og at du kan reise deg igjen etterpå, er en god erfaring å ta med seg. Min erfaring er at det gjør at det ikke blir så skummelt å be folk ut senere når man først lærer seg at det verste man kan få er nei (eller ikke et svar). For min del gjorde det at jeg tilslutt møtte mannen i mitt liv. 

Anonymkode: e9103...fb5

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis en fin dame tar kontakt betyr det at hun vil svindle deg. 

• Liker 5
Skrevet

Vel, det er snart 20 år siden samboeren min tok kontakt. Husker jo ikke nå akkurat når jeg svarte.

Men jeg er generelt meget treig til å svare. Tenker ofte at jeg skal svare etterpå (typ etter jobb, når jeg er ferdig med det jeg driver med etc), men da glemmer jeg det raskt. Inntrykket av at mange menn er sånn 😅

Om det er melding på snap, insta, messenger, så kan det i hvert fall ta litt tid. Har ikke på varsler på noen av de. Må fysisk inn å sjekke. Det kan gå lang tid i mellom hver gang.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

TS: det er kjipt når det skjer, men det å lære seg at avvising ikke er verdens undergang og at du kan reise deg igjen etterpå, er en god erfaring å ta med seg. Min erfaring er at det gjør at det ikke blir så skummelt å be folk ut senere når man først lærer seg at det verste man kan få er nei (eller ikke et svar). For min del gjorde det at jeg tilslutt møtte mannen i mitt liv. 

Jeg har til gode å se en kvinne snakke med en mann og at det ikke blir sex selv om hun vil det. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, sicario said:

Men jeg er generelt meget treig til å svare. Tenker ofte at jeg skal svare etterpå (typ etter jobb, når jeg er ferdig med det jeg driver med etc), men da glemmer jeg det raskt. Inntrykket av at mange menn er sånn

Om man er interessert, så prioriterer man å svare.
Jeg er omvendt. Vil ikke vente for lenge med å svare ifare for å fremstå kostbar. 

Anonymkode: b739d...14b

• Liker 5
Skrevet

Jeg har til gode å se en kvinne snakke med en mann og at det ikke blir sex selv om hun vil det. 

Da har du ikke sett så mye er vel konklusjonen :)

• Liker 14
Skrevet

Noen ganger må damene by litt mer på seg selv for å få gutta på kroken. 
Hva om ts sender han et bilde med litt dyp utringning av puppa dine med en flørtesmileys at du savner litt kveldskos. 

Anonymkode: 4286c...2d5

Skrevet

Først av alt så gi deg selv en klapp på skuldra for at du turte å sende melding, det var tøft av deg! :) Som de sier i Sverige "Den som sig i leken ger, han får leken tåla" 

Når du har sendt en slik melding kan det gå to veier, du får et ja eller du får en avvisning.
Skjønner at det er kjipt om det ikke blir et ja, men da skal du i hvert fall være stolt over at du hopper i det! Som du skriver selv så er det det man må gjøre for å få litt fart i datinga :)

Nå er det ikke sikkert at du får et nei, hvem vet, kanskje han har hatt en lang jobbdag, kanskje mobilen hans er utladet eller kanskje han har sett meldingen og tenkt "ja så gøy! jeg skal svare henne snart" og glemt det i farta. 
Gi det litt tid til. 

Uansett har du ikke gjort noe feil! :)

Anonymkode: 0d8d0...674

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen ganger må damene by litt mer på seg selv for å få gutta på kroken. 
Hva om ts sender han et bilde med litt dyp utringning av puppa dine med en flørtesmileys at du savner litt kveldskos. 

herregud

• Liker 3
Skrevet

Hvem tror du opplever å bli avvist oftest? Menn eller damer? Nå kjenner ikke jeg TS eller han du har flørtet med. Kanskje han spiller et spill med deg?

Anonymkode: daef9...dce

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

herregud

Menn tenker forskjellig enn kvinner her. Greit, damer hater å få tilsendt dickpicks, men veien til en manns hjerte er ofte å spille litt på sex. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Takk for fint svar! Du har jo rett i det. Skal uansett gi meg selv en klapp på skulderen for at jeg turde 😊

• Liker 3
Skrevet
sicario skrev (22 minutter siden):

Vel, det er snart 20 år siden samboeren min tok kontakt. Husker jo ikke nå akkurat når jeg svarte.

Men jeg er generelt meget treig til å svare. Tenker ofte at jeg skal svare etterpå (typ etter jobb, når jeg er ferdig med det jeg driver med etc), men da glemmer jeg det raskt. Inntrykket av at mange menn er sånn 😅

Om det er melding på snap, insta, messenger, så kan det i hvert fall ta litt tid. Har ikke på varsler på noen av de. Må fysisk inn å sjekke. Det kan gå lang tid i mellom hver gang.

Jeg tror (dessverre) du er i mindretall, men svaret ditt gir meg i alle fall håp i noen timer til 😉

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Først av alt så gi deg selv en klapp på skuldra for at du turte å sende melding, det var tøft av deg! :) Som de sier i Sverige "Den som sig i leken ger, han får leken tåla" 

Når du har sendt en slik melding kan det gå to veier, du får et ja eller du får en avvisning.
Skjønner at det er kjipt om det ikke blir et ja, men da skal du i hvert fall være stolt over at du hopper i det! Som du skriver selv så er det det man må gjøre for å få litt fart i datinga :)

Nå er det ikke sikkert at du får et nei, hvem vet, kanskje han har hatt en lang jobbdag, kanskje mobilen hans er utladet eller kanskje han har sett meldingen og tenkt "ja så gøy! jeg skal svare henne snart" og glemt det i farta. 
Gi det litt tid til. 

Uansett har du ikke gjort noe feil! :)

Takk for støtten! Jeg har nok lett for å tenke at jeg er helt idiot som trodde jeg hadde sjans på han. Men det kan være mange grunner til at han ikke svarer eller ikke er interessert, som handler om noe annet enn bare meg. 

Klapp på skulderen til meg selv 😊

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...