Babymill Skrevet 17. oktober 2021 #1 Skrevet 17. oktober 2021 (endret) Mensen kom..å jeg mistet. Etter noen dager går det greit men sukk i hjerte for at det ikke satt denne mnd heller. nå er det ny mnd og jeg er i syklus dag 10 overraskende nok kom eggløsning på dag 5 denne mnd, vi hadde sex dagen etterpå var det Max på monitor…nå er det dag 10.. aldri hadd eggløsning så tidlig før men sånn er kroppen.. jeg har «mistet»litt troen for å beskytte meg selv. Mitt første barn satt som bare det på 1 ligg(sorry)nå er det 9 år siden.. jeg å min nye mann ønsker så veldig.nå er jeg blitt sånn jeg ikke ønsker hun som googler, kjøpt bidronning gelé tar tran, krill og wild jam. Kuttet ut kaffe..flere? så ser jeg gravide over alt som har alt jeg ønsker meg..»story of my life»sårt er det og vondt flere? håper på termin 12 juli(ish)2022, det skal bli vårt år. Babymill- Endret 17. oktober 2021 av Babymill
TiiBii Skrevet 18. oktober 2021 #3 Skrevet 18. oktober 2021 Hei hei. Er prøver på det 5 året her. 6 uttak og 9 innsett. Ingen barn fra før og fortsatt barnløs. Har vært igjennom alt som «burde/kunne» gjøres og ingen ting har fungert hittil. Det er lov å ha det kjipt og det er lov å vise at man har det kjipt. Styrkeklem til deg❤️ 4
Babymill Skrevet 18. oktober 2021 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2021 Hei takk for svar. jeg har et barn så mange har sagt «du har jo henne»…det er liksom mager trøst. Ja også slike som deg som har prøvd sååå lenge💔hvordan ligger dere Ann nå?er det noe fysisk som gjør at dere har trøbbel med unnfangelse?
Northli Skrevet 18. oktober 2021 #5 Skrevet 18. oktober 2021 Babymill skrev (48 minutter siden): Hei takk for svar. jeg har et barn så mange har sagt «du har jo henne»…det er liksom mager trøst. Ja også slike som deg som har prøvd sååå lenge💔hvordan ligger dere Ann nå?er det noe fysisk som gjør at dere har trøbbel med unnfangelse? Føler med deg❤️ Selv om man har barn fra før av, betyr ikke det at det ikke er sårt når nummer to ikke sitter med en gang. Jeg har selv en, og prøver på nummer to, og kjenner meg igjen i mye av det du skriver.
Babymill Skrevet 18. oktober 2021 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2021 Hvor lenge har dere prøvd ?gjør du noe «ekstra»for at dere skal lykkes..dag 17 av syklusen nå disse 14 dagene er laaange
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #7 Skrevet 18. oktober 2021 Vi er i prøveperiode 5 nå.. Veldig spent på om det skjer noe denne gangen eller ikke. Blir småsur hver dag når folk spør om vi snart skal ha barn og når folk er sånn «det bare skjedde».. Er tydeligvis ikke så enkelt for alle🙈🙈 Anonymkode: a23be...1e5
Babymill Skrevet 19. oktober 2021 Forfatter #8 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vi er i prøveperiode 5 nå.. Veldig spent på om det skjer noe denne gangen eller ikke. Blir småsur hver dag når folk spør om vi snart skal ha barn og når folk er sånn «det bare skjedde».. Er tydeligvis ikke så enkelt for alle🙈🙈 Anonymkode: a23be...1e5 TiiBii skrev (23 timer siden): Hei hei. Er prøver på det 5 året her. 6 uttak og 9 innsett. Ingen barn fra før og fortsatt barnløs. Har vært igjennom alt som «burde/kunne» gjøres og ingen ting har fungert hittil. Det er lov å ha det kjipt og det er lov å vise at man har det kjipt. Styrkeklem til deg❤️ Northli skrev (18 timer siden): Føler med deg❤️ Selv om man har barn fra før av, betyr ikke det at det ikke er sårt når nummer to ikke sitter med en gang. Jeg har selv en, og prøver på nummer to, og kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Svak svak 7 dager før mensen.. men sånn var det forrige mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå