Gå til innhold

Kan dette være tegn på at han er useriøs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man har hatt kontakt i et par uker, vært på en koselig date uten at han prøvde seg eller viste seg useriøs. Men dagen etter daten så skriver han om kyssing og at han gjerne skulle vært med i dusjen når man skriver at man har dusjet?

Anonymkode: 47e5b...0c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsøk på flørting 

Anonymkode: 66e94...b43

• Liker 2
Skrevet

Interessert, men trolig ganske umoden og sjenert (først og fremst!)

Anonymkode: 51177...411

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror nok han er interessert og sjenert, han turte ikke flørte in real life så han prøver på det nå, men det var kanskje ikke så smooth. Gi han en date til eller litt mer chatting før du dømmer han tenker jeg :)
Kan hende at han ikke er så flink på flørting bare haha

Anonymkode: a1f56...6d7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis man har hatt kontakt i et par uker, vært på en koselig date uten at han prøvde seg eller viste seg useriøs. Men dagen etter daten så skriver han om kyssing og at han gjerne skulle vært med i dusjen når man skriver at man har dusjet?

Litt kjeitete kanskje.,?..hvis du liker ham får du jo trolig ha ham for deg selv siden han ikke kan å flørte..

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg tror nok han er interessert og sjenert, han turte ikke flørte in real life så han prøver på det nå, men det var kanskje ikke så smooth. Gi han en date til eller litt mer chatting før du dømmer han tenker jeg :)
Kan hende at han ikke er så flink på flørting bare haha

Anonymkode: a1f56...6d7

Han virket ganske sjenert, så kan kanskje være det ja😊 

• Liker 1
Skrevet
ABM skrev (18 minutter siden):

Litt kjeitete kanskje.,?..hvis du liker ham får du jo trolig ha ham for deg selv siden han ikke kan å flørte..

Ikke så dumt det da😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...