Gå til innhold

Hvis du har blitt dumpet og trenger å se hvorfor singellivet er digg — INN HIT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er enda ung og har innsett at singellivet slett ikke er så verst! Etter mange år med forhold og dating setter jeg for første gang ordentlig pris på å være totalt singel. Først og fremst fordi:

• man slipper det evige peset og stresset med kommunikasjon (skal jeg sende h*n snap/melding/ringe nå eller ikke? når tar h*n kontakt igjen? hvorfor er h*n stille? ect. *slitsom overanalysering*)

• aldri krangling, drama, tårer eller sjalusi.

• ingen kan «plutselig» droppe en «bombe» som kan gi deg kjærlighetssorg, og du kan sove bekymringsløst om natten (f.eks. ingen kjæreste som er full på byen, som er i ferd med å miste følelser, eller som i verste fall som er utro) 

• du er jo alene og slipper at den andre personens problemer smitter over på deg og humøret ditt! Alle har sitt, og med en kjæreste eller samboer nært innpå seg blir man automatisk påvirket hvis det er noe som foregår. Som singel har man jo bare seg selv og styrer alene (i stor grad) hvordan dagen blir! Digg.

• slipper meningsløs og slitsom chatting og kleine dater (og Tinder), o.l. Man slipper også å få håp, bare for å så se at det egentlig ikke var noe bra å bygge videre på der - igjen og igjen. 

• du trenger ikke å ha sex med den samme personen dag ut og dag inn. For dem som synes det blir kjedelig, altså.

🤩👌🏽

Anonymkode: 8b59c...814

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde aldri villet vært i et forhold, og iallfall ikke bodd med noen!!!! Trives kun alene, for mennesker er noe herk 

Anonymkode: 7dee3...587

• Liker 2
Skrevet

Lett for kvinner å si, som kan få sex når de vil.

Anonymkode: 4c5f3...e92

• Liker 2
Skrevet

Nemlig, du er ung! Jeg er 38 og singellivet er IKKE gøy. 

Anonymkode: 700a3...9ce

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Samme her, i tillegg til 90 % omsorg for et barn og det sosiale livet er derfor dødt 😅

Anonymkode: 0a331...b07

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke som 31 heller, har ikke en eneste singel venninne og alle er hjemme med mann og barn. Når jeg skal på byen må jeg faktisk gå alene 😅 annet enn det enig med ts, spesielt det å på påført den andre personen sitt dårlige humør og å slippe alle bekymringer og vonde følelser når personen oppfører seg kjipt 

Anonymkode: 46698...259

• Liker 2
Skrevet

Alder og kjønn har stor innvirkning på hvor fint det er å være single. Unge kvinner har det nok best av alle som single, unge menn har det vanskeligst.

Men det er og slik at det å være single når man er på sitt mest attraktive kan gjøre at man kaster bort tiden da man kunne fått seg en partner. En tid som kanskje ikke kommer tilbake. 

Anonymkode: fb374...429

• Liker 4
Skrevet

Jeg er en dame på 37 (fylte i forrige uke) og jeg stortrives som singel. Har to sønner 50% så jeg har mye alenetid også 🥰

Anonymkode: 3c831...f5c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hva er grunnen til at det ikke er gøy da? Jeg kan date når jeg vil på Tinder. Stresser ikke med å få kjæreste da, og jeg ligger ikke rundt. Men synes det er hyggelig å bare date og bli litt kjent over en samtale for å sjekke kjemien. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hva er grunnen til at det ikke er gøy da? Jeg kan date når jeg vil på Tinder. Stresser ikke med å få kjæreste da, og jeg ligger ikke rundt. Men synes det er hyggelig å bare date og bli litt kjent over en samtale for å sjekke kjemien. 

Tinder (butikk) er ikke noe for meg 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tipper at TS er eldre enn deg:)

Anonymkode: 2e5fc...1a3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg tipper at TS er eldre enn deg:)

Anonymkode: 2e5fc...1a3

Neii, er 27

Skrevet

Skjønner at det er gøy å være singel når man er ung :) Men når man er 40 sånn som jeg blir denne mnd, så er det ikke noe gøy. Menn vil ikke ha forhold dsv, de vil bare ligge rundt og det interesserer meg ikke. Har heldigvis blitt kjent med noen folk via en fritidsaktivitet jeg driver med, og når jeg er helt alene etter at mine foreldre dør (håper det er maange år til!) kan jeg feire jul med andre enslige i bydelen her. 

Anonymkode: 91ead...1ab

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Skjønner at det er gøy å være singel når man er ung :) Men når man er 40 sånn som jeg blir denne mnd, så er det ikke noe gøy. Menn vil ikke ha forhold dsv, de vil bare ligge rundt og det interesserer meg ikke.

Det kan være ensomt å være singel som ung også, og det er ikke lett å finne kjæreste uansett alder. Det er ikke sånn at alle menn på min alder (20-30 år) vil ha forhold heller, akkurat. Men tror jeg skjønner poenget 😄 ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Skjønner at det er gøy å være singel når man er ung :) Men når man er 40 sånn som jeg blir denne mnd, så er det ikke noe gøy. Menn vil ikke ha forhold dsv, de vil bare ligge rundt og det interesserer meg ikke.

Det er da sikkert noen gullkorn inne i mellom, det gjelder å finne de når du går forbi. Det er ikke lett, men det er muligheter. Men som du sier mange menn i den alderen der er så skakkjørte med tidligere forhold, bagasje, overgangsalder som gjør de helt desperat på å forsøke å opptre som 22 år. Totalt uegnet for forhold. Mange kvinner er også slik.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er som sagt 37, men har ikke gitt opp for det. Alle mine venninner som har opplevd samlivsbrudd med barn involvert i slutten av 30-åra er nå i nye kjæresteforhold. Skjønner ikke hvorfor noen synes det er så vanskelig å finne seg kjæreste 🤷‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det kan være ensomt å være singel som ung også, og det er ikke lett å finne kjæreste uansett alder. Det er ikke sånn at alle menn på min alder (20-30 år) vil ha forhold heller, akkurat. Men tror jeg skjønner poenget 😄 ts

Nei....Når man er ung, kan man bare slappe av og drive med andre ting for at man vet man har masse tid på seg til å finne kjæreste. Når man er 40, derimot...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg er som sagt 37, men har ikke gitt opp for det. Alle mine venninner som har opplevd samlivsbrudd med barn involvert i slutten av 30-åra er nå i nye kjæresteforhold. Skjønner ikke hvorfor noen synes det er så vanskelig å finne seg kjæreste 🤷‍♀️

Hvor finner man kjæreste hvis man ikke er på nettet? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvor finner man kjæreste hvis man ikke er på nettet? 

Gjennom venner og bekjente for eksempel. Man kan også møte noen gjennom interesser/ i nærmiljøet sitt og hvis man er heldig ute på byen. Men hvorfor er du ikke på noen datingside på nettet? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Skjønner at det er gøy å være singel når man er ung :) Men når man er 40 sånn som jeg blir denne mnd, så er det ikke noe gøy. Menn vil ikke ha forhold dsv, de vil bare ligge rundt og det interesserer meg ikke. Har heldigvis blitt kjent med noen folk via en fritidsaktivitet jeg driver med, og når jeg er helt alene etter at mine foreldre dør (håper det er maange år til!) kan jeg feire jul med andre enslige i bydelen her. 

Jeg opplever at menn ofte vil ha forhold. Og at det er vanskelig å ikke såre noen etter å ha datet, og senere etter sex, hvis jeg er usikker eller ikke vil mer. Tror ikke det har så mye med kjønn å gjøre

Anonymkode: 380a7...ff0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...