Gjest Gitte Skrevet 3. oktober 2005 #1 Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Mista en tilgodelapp på 1000 kr, i en skobutikk.. Og jeg som hadde så lyst på nye boots!! MISTE 1000 kr!! Det har ikke jeg råd til!!! Jeg trenger noen til å fortelle meg hvor dum jeg er... Endret 3. oktober 2005 av Gitte
Gjest Dum Perignon Skrevet 3. oktober 2005 #2 Skrevet 3. oktober 2005 Mener du sånn generelt, eller bare i denne tråden? Generelt kan jeg ikke hjelpe, men jeg kan si såpass at etter min mening er det ikke veldig genialt å miste tilgodelapper. Sånt må det bli mer og mer slutt på!
Gjest Gitte Skrevet 3. oktober 2005 #3 Skrevet 3. oktober 2005 I denne tråden.... sånn generelt er jeg (forhåpentligvis) ganske oppegående... sukk!! Jeg griner snart her jeg sitter
Gjest Bellatrix Skrevet 3. oktober 2005 #4 Skrevet 3. oktober 2005 Har du kastet lappen? Eller har du rotet den bort?
Gjest Milah Skrevet 3. oktober 2005 #5 Skrevet 3. oktober 2005 Føler med deg. Har gjort noe lignende selv. Og når jeg kjenner etter har jeg enda ikke tilgitt meg selv!
Gjest Gitte Skrevet 3. oktober 2005 #6 Skrevet 3. oktober 2005 Er veldig usikker... Jeg vet hvor jeg så den sist (i juli), midt på stuebordet, og etter det har jeg ingen anelse.. Det var ikke et gavekort, men en kvittering med et stempel på, så sjansen er stor for at den har gått i søpla.. Men jeg vil ikke tenke på det. Den MÅ ligge her et eller annet sted!!
Gjest Bellatrix Skrevet 3. oktober 2005 #8 Skrevet 3. oktober 2005 Kanskje du har lagt den "et lurt sted"?
Gjest 1111 Skrevet 3. oktober 2005 #10 Skrevet 3. oktober 2005 Råder deg til å gå tilbake til butikken og snakke med dem. Kanskje de har et register av noe slag? Sist jul mistet jeg et gavekort og gikk tilbake til butikken. De hadde et register over gavekort og jeg fikk et nytt gavekort på samme beløp mot at jeg betalte hvis det kom med det gavekortet jeg hadde mistet og brukte det.
Elodi Skrevet 3. oktober 2005 #11 Skrevet 3. oktober 2005 Stakkars stakkars Gitte! Det var jo innmari surt da!!!! Håper du finner lappen!!! :kgblunk:
Gjest Gitte Skrevet 3. oktober 2005 #12 Skrevet 3. oktober 2005 Pokker ta så unødvendig å miste noe sånt!! Har leita på alle de lure stedene mine, bortsett fra ett, og det er en liten firkanta boks, som alltid pleier å stå i hylla mi. Men nå er den ikke der... men tviler på det den ligger i den boksen. Men på den lyse siden, når jeg leite på alle de lure stedene, så fant jeg et gavekort på free record shop på 400 kr, og et gavekort på b-young på 500 kr. Men det er ikke det samme...
Apple- Skrevet 6. oktober 2005 #13 Skrevet 6. oktober 2005 All min sympati, Gitte! Jeg har motsatt problem, en tilgodelapp på lekebutikken på 750 kr som jeg ikke blir kvitt... Ingen som vil kjøpe den på Finn, engang!
Gjest Skauta Skrevet 6. oktober 2005 #14 Skrevet 6. oktober 2005 Gitte, Gitte, Gitte.... Mon cherie... jeg skal ikke slå deg, men inviterer deg gjerne ut på en bedre middag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå