Gå til innhold

Kan man være i et forhold uten sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei lesbisk dame og har en lekepartner som er mann og vi har bdsm treff sammen. Har ikke sex, men vi leker. Jeg har vært tydelig på at jeg ikke vil ha kontakt med penisen hans, og står fortsatt for det. Men likevel har jeg fått litt følelser! 

Kan man bli partnere uten sex?

Anonymkode: ce00a...b52

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er ei lesbisk dame og har en lekepartner som er mann og vi har bdsm treff sammen. Har ikke sex, men vi leker. Jeg har vært tydelig på at jeg ikke vil ha kontakt med penisen hans, og står fortsatt for det. Men likevel har jeg fått litt følelser! 

Dette skjønte jeg ikke noe av. Enten er du lesbisk, eller så er du ikke. Hvis du har BDSM-treff med han, og har fått følelser, så har dere vel sex, og du er betatt. Du må jo være bifil, i så fall.
Du kan sikkert være partner uten sex, men det spørs om han er enig i det, da.

Anonymkode: b3544...a61

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Sikker på at du er lesbisk? 

Skrevet

BDSM kan trigge dype følelser i en, og skaper bånd mellom mennesker. En god session spiller jo vel så mye på det psykiske samspillet og nettopp det å trigge følelser, som det fysiske.

Lek med makt og avmakt, det gjør noe med en. Knytter en sammen.

Men de følelsene og båndene er ikke nødvendigvis kjærlighet eller forelskelse.

Har en ikke erfaring med bdsm-lek og følelsene det kan fremkalle, er det nokså vanlig å bli litt forvirra over egne reaksjoner. Følelser. De forklaringsrammene vi har med oss fra samfunnet er at sommerfugler magen er forelskelse og kjærlighet.

I bdsm-lek kan det være helt andre mekanismer og reaksjoner som egentlig ligger bak, men som kan være vanskelig å forstå og sette ord på.

En kan tenne på det at en annen har makt over en. Kan styre en. Påføre smerte. Uten at en egentlig tenner seksuelt på selve personen eller har lyst på sex med vedkommende. Følelsen for vedkommende henger da gjerne sammen med det en har opplevd sammen, sterkt og intimt på en måte som kan være nesten overveldende.

Og han er den som har rollen som kan trigge dette i deg.

Vil anbefale deg å snakke med ham om dette. Få hjelp til å sortere følelser og forståelse for hva som skjer.

Og nyt reisen ❤️ 

Anonymkode: 1370f...060

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fu må jobbe litt mer med trollinga hvis det skal virke.

Anonymkode: 81ac4...1f4

Skrevet

Nei. Lever i et forhold uten sex og det fungerer ikke. Noen vil bli misfornøyd.

Anonymkode: 7b732...a6c

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Fu må jobbe litt mer med trollinga hvis det skal virke.

Anonymkode: 81ac4...1f4

Skulle jeg ha trollet, så hadde jeg ikke trollet om dette temaet. 

Det er lov å være usikker og uttrykke det uten at det skal bli sett på som trolling

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...