smil Skrevet 3. oktober 2005 #1 Skrevet 3. oktober 2005 Babyen er forkjøla, men jeg skulle egentlig vært ut en tur i dag, enten trilletur eller biltur. Kan jeg gjøre det uten å risikere at han blir dårligere av det? Han er ganske tett i nesen i perioder, hoster og nyser litt, men er ellers glad og fornøyd.
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2005 #2 Skrevet 3. oktober 2005 Så lenge du holder babyen unna trekk og babyen ikke har feber kan frisk luft gjøre godt
smil Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2005 Han har ikke feber nei, men babyer under 3 mnd har vel sjelden det.
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2005 #4 Skrevet 3. oktober 2005 Vel, mine babyer hadde massevis av feber før de var tre måneder gamle, så den myten der tror jeg ikke du skal klamre deg fast til
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #5 Skrevet 3. oktober 2005 Vel, mine babyer hadde massevis av feber før de var tre måneder gamle, så den myten der tror jeg ikke du skal klamre deg fast til ← Feber og brune øyne? Send dem på museum.
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2005 #6 Skrevet 3. oktober 2005 Så det syns du... Ja, jeg har alltid sagt at mine barn er ekstraordinære
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå