Gå til innhold

Hvordan være relevant for en dame på byn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går ut en del på byn, og ofte på steder hvor det er høy musikk, høy energi, mye alkohol og dansing. Jeg får kontakt med damer, og stemningen er bra, kanskje vi danser og kliner litt. Men når jeg mister dem, eller de går et annet sted så er det akkurat som jeg ikke eksisterer når jeg treffer dem igjen. Jeg forstår jo at interessen har vært laber til å begynne med, bare litt moro. Ingenting som skiller meg fra any other random dude i baren. 

Vanskelig spørsmål; Men er det noe en mann kan gjøre som gjør at dere damer faktisk husker ham igjen 5 minutter etter dere har snakket med ham. Noe som kan gjøre at dere ønsker å fortsette å være med ham ?

Anonymkode: 323de...56e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke klin med dem så raskt. Hold litt tilbake, ikke vær desperat. Du må virke genuint interessert i henne som person, ikke bare i kroppen hennes. Mye bedre sjans om du er en ordentlig gentleman og sier hun er skikkelig søt og sier at du gjerne vil ta henne med ut på lunsj en dag, og gi nummeret ditt. (hvis du ønsker noe seriøst)

Hvis du kun er ute etter å ligge, tror jeg også du kommer lengre med å holde litt tilbake, flørte og danse, men la henne ta mer initiativ. Gi henne oppmerksomhet, ignorer andre kvinner, men ikke gi henne så mye at hun føler du er desperat.  

Anonymkode: c7d17...e5c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke klin med dem så raskt. Hold litt tilbake, ikke vær desperat. Du må virke genuint interessert i henne som person, ikke bare i kroppen hennes. Mye bedre sjans om du er en ordentlig gentleman og sier hun er skikkelig søt og sier at du gjerne vil ta henne med ut på lunsj en dag, og gi nummeret ditt. (hvis du ønsker noe seriøst)

Hvis du kun er ute etter å ligge, tror jeg også du kommer lengre med å holde litt tilbake, flørte og danse, men la henne ta mer initiativ. Gi henne oppmerksomhet, ignorer andre kvinner, men ikke gi henne så mye at hun føler du er desperat.  

Det der har jeg ikke den helt store troen på. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er kvinne, og tenker at dette er ganske riktig. Du må virke interessert, bittelitt mer enn bare litt, men heller ikke mer enn dette. Desperasjon er usexy, sånn er det bare. 

Anonymkode: 0a99f...2b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bra svar, burde nok holde litt mer igjen på klinigen. Men liker det veldig godt, så blir fort fanget inn i det. Og jeg vet at damer liker menn som har baller til å prøve seg, så vil ikke at hun skal tro jeg ikke kysser henne forfi jeg ikke tør. Det beste er nok å komme veldig nærmt ansiktet, se i øynene,se at hun ikke trekker seg vekk, også trekke meg tilbake uten å kysse. Da vet vi begge at hun er klar for å kysses,og at jeg tør det,men likevel ikke gjør det. Da kommer hun nok til å begynne å lure litt på hvorfor jeg holder igjen. Er nok vikitg å ikke gi henne for mye bekreftelse for fort ! 

Jeg vil først og fremst knulle, men absolutt åpent for mer om det er en bra dame. 

Anonymkode: 323de...56e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...