Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2005 #1 Skrevet 3. oktober 2005 Det er da alt for tidlig!!! Er det ikke?? :klø:
Malama Skrevet 3. oktober 2005 #3 Skrevet 3. oktober 2005 Definitivt. men så lenge mange kjøper den (selvsagt, den e best nå mens den enda er fersk!) så vil de jo fortsette med å komme med den så tidelig
Holly Hobbie Skrevet 3. oktober 2005 #4 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg tror jeg begynner aa graate jeg ogsaa. Virkelig trist.
tommeline Skrevet 3. oktober 2005 #5 Skrevet 3. oktober 2005 Ja, det er jo trist når den beste julemarsipanen selges i oktober. Er jo best når den er helt fersk...
Gjest Milah Skrevet 3. oktober 2005 #6 Skrevet 3. oktober 2005 Er den i butikken allerede?? Det synes jeg er alt for tidlig. Kommer uansett ikke til å kjøpe noe marsipan før i desember!
Holly Hobbie Skrevet 3. oktober 2005 #7 Skrevet 3. oktober 2005 Ja, det er jo trist når den beste julemarsipanen selges i oktober. Er jo best når den er helt fersk... ← Den beste julemarsipanen lager man jo uansett selv!
Gjest Varg-Menja Skrevet 3. oktober 2005 #8 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg boikotter fram til desember. De lager vel ikke all marsipanen nå uansett.
aline Skrevet 3. oktober 2005 #9 Skrevet 3. oktober 2005 skulle gjerne boikottet frem til desember jeg også, men kjenner jeg meg selv rett så går det nok dårlig.... marsipan er GODT!! og akkurat DERFOR er det juks å putte det i butikkene så lenge før jul!
tommeline Skrevet 3. oktober 2005 #10 Skrevet 3. oktober 2005 Den beste julemarsipanen lager man jo uansett selv! ← Det har du rett i! Spørs om jeg klarer å være så flink da... blir i alle fall ikke før i desember...
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2005 #12 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg hater å innrømme dette: Men jeg må på butikken for å kjøpe en bitteliten marsipangris
Gjest Aloha Skrevet 3. oktober 2005 #13 Skrevet 3. oktober 2005 Er den kommet ALLEREDE?? Syns det er altfor tidlig.... jeg kjøper uansett ikke julegodt før tidligst i siste halvdel av november.
Arwen Skrevet 3. oktober 2005 #14 Skrevet 3. oktober 2005 Julegodt hverken kjøper eller lager jeg før i desember. I fjor kom marsipanen faktisk i september så de har jo tross alt skjerpet seg litt da. Utrolig....
BlackBerry Skrevet 3. oktober 2005 #15 Skrevet 3. oktober 2005 Ja, det er jo trist når den beste julemarsipanen selges i oktober. Er jo best når den er helt fersk... ← Kan de ikke bare lage den senere da, sånn at den er fersk i desember... ? :klø:
minisola Skrevet 3. oktober 2005 #16 Skrevet 3. oktober 2005 julen mister litt sjarm når den kommer i butikkene så tidlig jeg.. Så bare glad for at det enda drøyer litt...
Chiquita Skrevet 3. oktober 2005 #17 Skrevet 3. oktober 2005 Åh, julemarsipan. Jeg som vansligivs nekter å kjøpe julemarsipan før 1. desember kjenner at jeg er litt "svak" for tiden. Tar jeg ikke feil så tror jeg at jeg kjøper meg marsipan i morgen - DET fikk jeg lyst på nå. Mmm, Nidars marsipanstenger
minisola Skrevet 3. oktober 2005 #18 Skrevet 3. oktober 2005 Glad jeg ikke har det problemet.. marsipan er ekkelt...
Gjest Vindelspev Skrevet 3. oktober 2005 #19 Skrevet 3. oktober 2005 skulle gjerne boikottet frem til desember jeg også, men kjenner jeg meg selv rett så går det nok dårlig.... marsipan er GODT!! og akkurat DERFOR er det juks å putte det i butikkene så lenge før jul! ← Men til min store glede oppdaget jeg at jeg ikke er så glad i den søte sjokolademarsipanen lengre, når er det Gullbrød for alle penga.....som jeg innbiller meg er sunnere.... Her har de solgt i fra 1. oktober, i fjor begynte de i september!
Gjest Liz2005 Skrevet 3. oktober 2005 #20 Skrevet 3. oktober 2005 Var på Plantasjen igår (søndag) og ble litt satt ut! Halve butikken var full av julenisser, julekuler, gavepapir, julekort og annet!!!! Var nesten så jeg snudde å gikk ut igjen..... Fikk hvertfall kjøpt de grønne plantene jeg sku ha da, og droppa julenissene.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå