Gå til innhold

Ok, hva er det flaueste dere har gjort i fylla? 😉

Anbefalte innlegg

Skrevet

🥂🍾🍻🍻🍻😇🤭🤭👻

F147C4F6-67C4-41A8-80F1-818C5E3EEBEF.jpeg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stjelt med meg et sånt reklameskilt for så å forsøke å få det med på nattbussen 

• Liker 1
Skrevet
Strange Doll skrev (10 minutter siden):

Stjelt med meg et sånt reklameskilt for så å forsøke å få det med på nattbussen 

Ok, nektet du å reise uten 😂

Skrevet
Gladikaffe skrev (1 minutt siden):

Ok, nektet du å reise uten 😂

hahah jeg ble stående igjen med skiltet når den tidlige nattbussen gikk, men når den siste kom skjønte jeg at det ikke var håp 😂

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gjort mye rart, men engang klarte jeg å drite ut vennen min..  og meg selv. 
Jeg hadde stått i bedet til husverten hans og plukket alle påskeliljene hans. Når vennen min våknet på morgen så hadde jeg satt blomstene i en vase i kjøkkenvinduet hans , sånn at husverten og alle som gikk forbi kunne få se de nydelige påskeliljene. 😇

• Liker 2
Skrevet
Strange Doll skrev (1 minutt siden):

hahah jeg ble stående igjen med skiltet når den tidlige nattbussen gikk, men når den siste kom skjønte jeg at det ikke var håp 😂

Haha furten 😆

Skrevet
Gladikaffe skrev (Akkurat nå):

Haha furten 😆

Gjett om!  😂 overlot skiltet min til en vekter. han forsto merkelig nok ikke hva han skulle med det 😂

Skrevet
Strange Doll skrev (2 minutter siden):

Gjett om!  😂 overlot skiltet min til en vekter. han forsto merkelig nok ikke hva han skulle med det 😂

Han fikk skylda hahaha

Skrevet

Det må være første gangen jeg drakk sprit. 16 år gammel, var på nyttårsfest med venner og en stor mengde vilt fremmede folk. Alle fikk se meg ligge og vræle og grine i trappa, og skape meg som en annen idiot. Gikk også opp på badet og spydde i badekaret. Stakkars de som bodde der og skulle rydde neste dag...

Jeg tror spriten jeg drakk var hjemmebrent og fryktelig sterk. Sikkert derfor jeg ble helt koko i huet. Hadde bare smakt øl fra før av. 

Hvordan jeg kom meg hjem og ned på rommet mitt den natten uten at mamma og pappa merket hvor dritings jeg var, husker jeg ikke. Men det gikk greit. Ble ikke tatt på fersken.

Skrevet
Million skrev (39 minutter siden):

Det må være første gangen jeg drakk sprit. 16 år gammel, var på nyttårsfest med venner og en stor mengde vilt fremmede folk. Alle fikk se meg ligge og vræle og grine i trappa, og skape meg som en annen idiot. Gikk også opp på badet og spydde i badekaret. Stakkars de som bodde der og skulle rydde neste dag...

Jeg tror spriten jeg drakk var hjemmebrent og fryktelig sterk. Sikkert derfor jeg ble helt koko i huet. Hadde bare smakt øl fra før av. 

Hvordan jeg kom meg hjem og ned på rommet mitt den natten uten at mamma og pappa merket hvor dritings jeg var, husker jeg ikke. Men det gikk greit. Ble ikke tatt på fersken.

hehe, jeg tror de aller fleste har reagert sånn i den alderen på fest. 😉😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...