Gå til innhold

Har du likt noen som likte deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne går til kvinnene. 

Har du likt en som likte deg? En som sendte deg meldinger, prøvde å snakke med deg, prøvde å være på samme sted som deg. 

Eller liker du de som ignorerer deg eller ikke aner hvem du er?

Jeg spør siden det ofte er han som aldri har ofret en tanke om en kvinne som ender opp med henne. Har sett det skje med mine egne øyne. 

Anonymkode: 6ad6f...d57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri "likt" noen i den forstand, og er kvinne i 20-årene selv. Liker generelt ikke mennesker, så når jeg merker at hen blir seriøs i forholdet, tyr jeg til avvisning, for slike relasjoner takler jeg ikke🙈

Anonymkode: 39a32...e13

Skrevet

Jeg og samboeren min begynte å like hverandre samtidig :)

Anonymkode: e1967...653

• Liker 2
Skrevet

Ja, liker en som viser tydelig at han liker meg.

Anonymkode: 2e04c...71c

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker egentlig begge kjønn, men liker ingen allikevel. Vil ikke ha noe forhold, så avviser når noen liker meg. 

Anonymkode: dfb93...070

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg og samboeren min begynte å like hverandre samtidig :)

Anonymkode: e1967...653

Hvordan skjedde dette? Hva gjorde dere?

• Liker 2
Skrevet

Ja, liker en som viser tydelig at han liker meg.

Anonymkode: 2e04c...71c

Så hva gjør du tilbake når han sender deg masse meldinger, ser på deg og er nær deg?

Skrevet

Jeg liker egentlig begge kjønn, men liker ingen allikevel. Vil ikke ha noe forhold, så avviser når noen liker meg. 

Anonymkode: dfb93...070

Er akkurat lik selv🙏🏻

Anonymkode: 39a32...e13

Skrevet

Selvfølgelig har jeg likt noen som likte meg. Ikke bare er slikt hyggelig, det er en forutsetning for forhold at man liker hverandre gjensidig. 

Jeg har vært i noen forhold ja, og jeg er gift. Jeg har også datet der vi begge likte hverandre i utgangspunktet, men så viste det seg at vi likevel ikke passet sammen. Samme med de forhold som gikk vest  

PS! Min kjære liker ikke absolutt alt ved med, alltid. Det er ikke nødvendig. Jeg liker heller ikke alt ved ham alltid. Man bør likevel like mer enn man misliker, når man er sammen, og vise det. 

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg er i slikt forhold nå.

Skrevet

Ja jeg har likt noen som likte meg :)

Anonymkode: fec2f...dc0

Skrevet

Ja, men ikke dem siste årene. Nå liker jeg tydeligvis bare dem som ikke liker meg🤦‍♀️

Anonymkode: e44d4...261

Skrevet

Ja. Det må jo til det hvis det skal bli noe gjensidig forhold🙂

Anonymkode: 22443...e9e

Skrevet

Liker én som liker meg nå. Men siden han er i forhold og nylig fått barn og jeg tror nok at det at han er utilgjengelig gjør han mer attraktiv for meg. Så jeg skjønner spørsmålet ditt. 

Anonymkode: 39e3e...84c

Skrevet

Ja, det har jeg. Hvis jeg er interessert tilbake så sender jeg meldinger og viser interesse.

Liker jeg han ikke så avviser jeg han.

Anonymkode: 66384...6a9

Skrevet

Ja, jeg er gift med han. 

Jeg falt pladask første gang jeg traff han. 
Helt merkelig følelse..hadde aldri kjent noe liknende tidligere. Men jeg visste at jeg skulle gifte meg med han. Heldigvis var han enig!

Har opplevd mange ganger at noen er forelsket i meg - uten at jeg deler samme følelse. Det syns jeg er trist. 
Har opplevd 1 gang at følelsene mine ikke ble gjengjeldt.
Men jeg blir ikke ofte forelsket..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Denne går til kvinnene. 

Har du likt en som likte deg? En som sendte deg meldinger, prøvde å snakke med deg, prøvde å være på samme sted som deg. 

Eller liker du de som ignorerer deg eller ikke aner hvem du er?

Jeg spør siden det ofte er han som aldri har ofret en tanke om en kvinne som ender opp med henne. Har sett det skje med mine egne øyne. 

Jeg liker de jeg liker, må nesten vite av de først da. Orker ikke at alt skal være et spill eller en strategi, foretrekker folk som er seg selv og oppfører seg som de ville gjort ellers. Men når det er sagt så er det jo ikke noe av det her som avgjør hvem jeg liker. Tiltrekning går jo på helt andre ting, kjemi, personlighet osv. Jeg kan jo bli forelska i noen som ikke har ofret meg en tanke, men ikke fordi de ikke ofrer meg en tanke liksom. Og viss jeg liker noen så blir jeg på ingen måte mindre interessert fordi de er "på" og vi snakker mye og de viser interesse. Om noen ikke viser interesse så er vell det mer frustrerende som jeg ser det. Og viss kjemien ikke er der så er det egentlig ikke så mye håp uansett hva den andre parten gjør eller ikke gjør, da er jeg ikke interessert og jeg kommer aldri til å orke å være i et forhold hvor kjemien ikke er god, samme hvor bra mann det måtte være. Og selv om kjemien er bra så er det jo andre ting som må stemme også. Alle passer ikke sammen rett og slett. 

Skrevet

Ja, jeg er da gift :ler:

Han begynte å like meg først, og så begynte jeg å like han tilbake, uten å vite at han hadde et godt øye til meg.

Anonymkode: e40ec...944

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...