AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #1 Skrevet 17. oktober 2021 11-åringen trenger nye utebukser, typ skall/overtrekksbukse + vinterbukse. Hun er ganske rund i livet (jobber med saken), og sliter med å finne bukser som er passe lange og som vi får kneppet igjen. Vil helst ha både stretchy og regulerbar i livet. Noen som har snublet over noen merker/modeller som kan være aktuelle? Hun er ca 155 cm høy Anonymkode: dab43...d1f
Anciol Skrevet 17. oktober 2021 #2 Skrevet 17. oktober 2021 Har du sett på Ahhkka merket på Ellos? , det bruker jeg , de har fine bukser til tur for barn og vokse 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #3 Skrevet 17. oktober 2021 Anciol skrev (26 minutter siden): Har du sett på Ahhkka merket på Ellos? , det bruker jeg , de har fine bukser til tur for barn og vokse Takk, det skal jeg sjekke ut👍🏻Ts Anonymkode: dab43...d1f
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #4 Skrevet 17. oktober 2021 Ville sett etter bukser som har strikk nederst, da er det enklere å kjøpe de i større størrelser uten at det blir stivt nederst. Denne typen fra Skogstad har det, nå står det riktignok bare turbukse. https://skogstadsport.no/produkt/istrehagen-turbukse/ Anonymkode: bd4b5...a32 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #5 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ville sett etter bukser som har strikk nederst, da er det enklere å kjøpe de i større størrelser uten at det blir stivt nederst. Denne typen fra Skogstad har det, nå står det riktignok bare turbukse. https://skogstadsport.no/produkt/istrehagen-turbukse/ Anonymkode: bd4b5...a32 Takk for tips, det var lurt😊😊 Anonymkode: dab43...d1f
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #6 Skrevet 17. oktober 2021 Vi fant skallbukse på Lindex, tror de gikk til 170. Den har strikk nederst så det ikke gjør noe at den er litt lang. Fant en som passet på Sport Outlet også, men syntes den virket som den kunne bli lett ødelagt. Det stod vannsøyle på 10.000 på den da. Vinterbukse har vi ikke funnet ennå. Fant en som passet på Kappahl, med stramming i bena, men det var ett eller annet med den som "føltes rart og ubehagelig", så vi kjøpte ikke den. 😛 Anonymkode: 4bb81...167 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #7 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Vi fant skallbukse på Lindex, tror de gikk til 170. Den har strikk nederst så det ikke gjør noe at den er litt lang. Fant en som passet på Sport Outlet også, men syntes den virket som den kunne bli lett ødelagt. Det stod vannsøyle på 10.000 på den da. Vinterbukse har vi ikke funnet ennå. Fant en som passet på Kappahl, med stramming i bena, men det var ett eller annet med den som "føltes rart og ubehagelig", så vi kjøpte ikke den. 😛 Anonymkode: 4bb81...167 Takk for tips, skal sjekke ut de og! 😊 Anonymkode: dab43...d1f
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #8 Skrevet 17. oktober 2021 Sjekk ut Stormberg. Jeg har ikke barn,m en buksene til voksne har i alle fall elastikk i livet som gjør at de kan utvides mye, tror det er det samme i barnemodellene. Anonymkode: 0fd7e...ed1 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #9 Skrevet 17. oktober 2021 Du må nok over på damestørrelse, jeg er 154 cm/slank og bruker small-medium i bukser alt ettersom hvor trang de er. Anonymkode: 7dc4d...874 1
Rosebud Skrevet 17. oktober 2021 #10 Skrevet 17. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Sjekk ut Stormberg. Jeg har ikke barn,m en buksene til voksne har i alle fall elastikk i livet som gjør at de kan utvides mye, tror det er det samme i barnemodellene. Anonymkode: 0fd7e...ed1 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må nok over på damestørrelse, jeg er 154 cm/slank og bruker small-medium i bukser alt ettersom hvor trang de er. Anonymkode: 7dc4d...874 Stormberg, absolutt! Gode erfaringer med de til lubne barn. Min jente har også noen klær i voksen S, hun er 10☺️ Endret 17. oktober 2021 av Rosebud
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #11 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sjekk ut Stormberg. Jeg har ikke barn,m en buksene til voksne har i alle fall elastikk i livet som gjør at de kan utvides mye, tror det er det samme i barnemodellene. Anonymkode: 0fd7e...ed1 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må nok over på damestørrelse, jeg er 154 cm/slank og bruker small-medium i bukser alt ettersom hvor trang de er. Anonymkode: 7dc4d...874 Rosebud skrev (1 minutt siden): Stormberg, absolutt! Gode erfaringer med de til lubne barn. Min jente har også noen klær i voksen S, hun er 10☺️ Tusen takk for flere gode råd, kjekt med flere merker å sjekke ut - skal ta henne med ut og prøve en av de nærmeste dagene👍🏻😊 Anonymkode: dab43...d1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå