Gå til innhold

Andregangs/flergangsfødende - startet riene på dag eller natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet riene deres på dag eller natt med nummer to?

Anonymkode: 5d9d0...0d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Startet ikke i det hele tatt og måtte bli satt i gang med 2, med 1 gikk vannet på natta og riene startet av seg selv

Skrevet

Dag

Anonymkode: 8dfb4...1ff

Skrevet

Ble igangsatt dag 2 etter termindato med andremann, så startet ikke av seg selv dessverre 😒

Anonymkode: 2a624...c5d

Skrevet

Av seg selv, aldri.

Måtte settes i gang, og etter ballong og tre stikkpiller kom det i dag ved midnatt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ble igangsatt dag 2 etter termindato med andremann, så startet ikke av seg selv dessverre 😒

Første startet av seg selv med rier på natta forresten :) 

Skrevet

Startet på ettermiddagen. Første fødsel startet på natten. Generelt sett starter alle fødsler oftere på kvelden/natt, når man slapper av. 

Anonymkode: 02acb...e22

Skrevet

Nr 1 på dagen, nr 2 på natta. Tenker du at dette er noe annet enn tilfeldigheter?

Anonymkode: dbf89...bca

Skrevet

Hos meg startet fødselen med vannavgang på både nr en og to. Vannet gikk ca kl 23 på begge to, men rier ca en time etter. Nr en kom kl 16 dagen ettter, nr to kom kl 07 dagen etter. Begge født et par dager etter termin.

Nr tre ble igangsatt på termindato.

Anonymkode: 61dce...d48

Skrevet

Første startet på natta. Nr to startet ca halv elleve på kvelden. Nr tre startet halv ti på formiddagen.

Anonymkode: 67181...e52

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Natt, akkurat som med første

Anonymkode: 2c2cd...698

Skrevet

Litt før kl ett på natta med begge to

Anonymkode: 345eb...a9c

Skrevet

På ettermiddag/kveld. Husker ikke eksakt, men må ha vert mellom 17-19 en gang. Var inne på sykehuset rundt 20.00 hvertfall.

Anonymkode: 4b7d6...216

Skrevet

Startet på natten med nummer to, faktisk akkurat kl 00.00.

Anonymkode: f57b9...4f3

Skrevet

Har starta med vannavgang på natten alle tre gangene. 

Anonymkode: 08884...5a7

Skrevet

De startet ikke før vi tok vannet. Med nr 3 startet riene på morgenen 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Både første og andre startet rundt kl 6 på morgenen for meg. Begge gangene sleit jeg med å sove natten til fødselen startet. Og begge gangene gikk det rimelig fort, 3.5t aktiv fødsel på første og 1t og 15 min på andre. 

Anonymkode: c6dc6...a3a

Skrevet

Med nr 2 så gikk vannet i 9 tiden på kvelden. Pga litt misfarging på fostervannet så ble fødselen satt i gang den natten, og han ble født i 7 tiden på morningen.

Med nr 3 så startet det med litt svake tak i rompa, altså rompeballene og baksiden av lårene på natta. Jeg sto opp en gang for å Google om det var rier, men gikk raskt å la meg igjen da det var ganske svakt .. Det tok seg opp utover morningen, og sistemann ble født kl 12 den formiddagen :) 

- Førstemann startet i og for seg på natta også, med vannavgang i 5 tiden. Men riene kom da ikke før på formiddagen, og hun ble født 16.45. 

Anonymkode: 8c7d7...7c0

Skrevet

Kveld

Anonymkode: 53b5a...4e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...