AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #1 Skrevet 17. oktober 2021 Nå som samfunnet har åpnet betyr det noe mer sosiale happenings. For meg betyr det også reise med kollektiv inn/ i / ut av Oslo på kveldstid. Og jeg er livredd!! Jeg har takket ja til noen få invitasjoner, ettersom jeg har lyst til å møte folka, og i øyeblikket jeg takker ja er jeg veldig innstilt på at dette skal jeg klare. Men så gruer jeg meg mer og mer for hver dag som nærmer seg, vondt i magen, søvnløs og sist gang endte jeg opp med å avlyse med en tynn unnskyldning som syke barn. Er det trygt å ferdes ved Oslo S, bussterminalen, Nathioalteatret eller lignende større oppsamlingssteder for kollektivtraffiken alene på kveldstid? Rundt 22-23? Det er mest knivran eller skremmende opplevelser jeg frykter. Ikke så mye overgrep ol da jeg er relativt gammel (35) og ikke en som vanligvis blir lagt merke til. Alternativet er bil men parkeringshus oppleves enda mer skummelt på kveldstid, Og det er dyrt og stressende å finne et som har plas/«s akkurat i nærheten der jeg skal. Er det andre som kjenner på det samme? Hvordan håndterer dere det? Hvilke forhåndsregler tar dere? Jeg vil jo så gjerne være sosial og kunne ta en øl! Anonymkode: c4057...19e
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #2 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er det trygt å ferdes ved Oslo S, bussterminalen, Nathioalteatret eller lignende større oppsamlingssteder for kollektivtraffiken alene på kveldstid? Rundt 22-23? Det er mest knivran eller skremmende opplevelser jeg frykter. Ikke så mye overgrep ol da jeg er relativt gammel (35) og ikke en som vanligvis blir lagt merke til. Alternativet er bil men parkeringshus oppleves enda mer skummelt på kveldstid, Og det er dyrt og stressende å finne et som har plas/«s akkurat i nærheten der jeg skal. Anonymkode: c4057...19e Ja, det er trygt. Har reist derfra på kveldstid flere ganger i uka i over 20 år. Aldri sett noe ran eller lignende. Anonymkode: 7cb2e...6d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå