AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #1 Skrevet 17. oktober 2021 Hei, usikker på om jeg la den i rett forum, men ja spørsmålet er som tittel Kan man steriliseres rett etter fødsel? Siden jeg først er der inne liksom, eller må det tas en god stund etter? Regner med å føde vaginalt hvis det har noe å si. Fant bare det som sto her inne: https://www.helsedirektoratet.no/tema/sterilisering/begjaering-og-soknad-om-sterilisering "Hvis steriliseringsinngrepet blir utført mens kvinnen er innlagt i sykehus for annen behandling eller årsak, for eksempel i forbindelse med fødsel, er det ikke anledning for sykehuset å kreve pasientbetaling for inngrepet." Bryr meg ikke om jeg må betale eller ikke, jeg vil bare få det gjort raskest mulig. Er det bare å søke? Ut i fra sånn det står? Anonymkode: e7b65...46c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #3 Skrevet 17. oktober 2021 BobbySocks skrev (5 minutter siden): De måtte vente 8 uker hos meg. Ok, takk! Sendte du inn det skjemaet der inne på forhånd eller tok du bare opp temaet mens du var der? Anonymkode: e7b65...46c
BobbySocks Skrevet 17. oktober 2021 #4 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok, takk! Sendte du inn det skjemaet der inne på forhånd eller tok du bare opp temaet mens du var der? Anonymkode: e7b65...46c På forhånd. 1
Anonymous 91 Skrevet 17. oktober 2021 #5 Skrevet 17. oktober 2021 Spurte jordmor om dette og hun sa det er noe som heter sterilisering I barselseng. Så skal søke om dette selv via lege 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #6 Skrevet 17. oktober 2021 BobbySocks skrev (4 minutter siden): På forhånd. Anonymous 91 skrev (3 minutter siden): Spurte jordmor om dette og hun sa det er noe som heter sterilisering I barselseng. Så skal søke om dette selv via lege Tusen takk begge to! Da tar jeg med skjemaet på legetimen i morgen Anonymkode: e7b65...46c 1
Anonymous 91 Skrevet 17. oktober 2021 #7 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk begge to! Da tar jeg med skjemaet på legetimen i morgen Anonymkode: e7b65...46c Skal selv søke via legen imorgen, men jeg har ikke noe skjema. Regner med legen fikser det. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #8 Skrevet 17. oktober 2021 Anonymous 91 skrev (8 minutter siden): Skal selv søke via legen imorgen, men jeg har ikke noe skjema. Regner med legen fikser det. Lykke til Det har du nok rett i ja, jeg ble litt ivrig og printa ut det jeg fant på nettet 😂 Tusen takk og lykke til til deg også! Anonymkode: e7b65...46c 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #9 Skrevet 17. oktober 2021 Gjorde det under keisersnitt. Anonymkode: 109b1...8dc 1
Anonymous 91 Skrevet 17. oktober 2021 #10 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det har du nok rett i ja, jeg ble litt ivrig og printa ut det jeg fant på nettet 😂 Tusen takk og lykke til til deg også! Anonymkode: e7b65...46c Takk😊😊❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå