Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utikk etter en litt god men ikke altfor dyr mp3 spiller...kjæresten min har en Creative Jukebox Zen Micro 5GB, som skal være nokså god etter hva jeg har hørt..men den kjøpte han for et år siden, så kan jo være det er noen litt billigere og bedre nå? jeg er mest opptatt av at det skal være god høy lyd, å plass til endel sanger da....(skal brukes når jeg er ute å løper så trenger ikke være det beste å dyreste liksom..) har null peiling på dette...noen som har noen forslag?? bør helst ikke komme på langt over 1000 lappen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos applestore får du iPod Shuffle med 512MB for 849,- Den er veldig søt og liten (litt større enn en tyggispakke), og har plass til ganske mange sanger. Ellers har jo iPod Nano nettopp kommet ut, men den er endel dyrere.

Skrevet

oki=)) er inne på den siden nå...ikke så dumt...tusen takk=)

Skrevet

Men det er god lyd i den da?? jeg har en sånn gammel en her hjemme som jeg betalte 600 kr for ca...får bare inn noen få sanger på den å er kjeeempe lav lyd...så bør være GOD lyd!....?

Skrevet

Problemet er at de fleste produsenter setter en lydsperre på produkter som selges i Europa, for å unngå hørselsskader. Jeg har en iPod Mini, og løste problemet ved å laste ned et lite program som øker lydnivået. Lyden ellers er kjempebra, og du kan bytte ut de tilhørende ørepluggene for å få enda bedre lyd. :)

Skrevet

å! ok! kan man bruke det programmet til alle mp3 spillere?? tenkte på den gamle jeg har her...(gammel å gammel...et år, men er sånn rimi billig dårlig en..heheh)

åssen får jeg lasta ned det programmet?

Skrevet

Det programmet jeg tenkte på, heter GoPod, og er spesielt for iPod-produktene til Apple. Men kanskje noe liknende finnes for andre spillere også? Du kan jo spørre på hardware.no?

Skrevet

okidoki, flott=) var litt fristende å bestille den mini ipoden også...blir jo bare rett over 1000 lappen det...hvis det er gratis frakt??

Skrevet

Hvis du skal jogge med den bør du ihvertfall ha en flash-basert spiller (og det stemmer jo bra med prisleiet ditt, ettersom du ikke får harddiskspillere for under 1500-2000,- omtrent).

Og jeg tør påstå at de fleste spillere spiller mer enn høyt nok. Ihvertfall hvis du vil beholde hørselen fremover. Kjøp deg et skikkelig head-set i tillegg. F.eks. Koss eller Sennheiser.

Skrevet

Jeg jogger med iPod Minien min helt uten problemer. Har aldri opplevd hopping eller skurring.

Jeg kjøpte fra Applestore, og da var det i hvertfall gratis frakt.

Skrevet

oki=) så det var reklame på L-kjøp for en mp3spiller fra creative med 16 timer med musikk, 512 mb tror jeg....men den er kanskje veldig dårlig?? kostet bare 560 kr ca....!?

Skrevet

Hvis du først tenker billig spiller, så har vel Lefdal (også Elkjøp?) en Packard Bell Funkey til 799,- for 1GB.

Men for all del, Creative er et ok merke, det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...