Kinksten Skrevet 17. oktober 2021 #1 Del Skrevet 17. oktober 2021 Nå som vinteren banker på døra, så kjenner jeg atter en gang på hvor lite jeg liker det kalde været. Jeg har en ganske fleksibel jobb, hvor jeg kan gjøre mye fra hjemmekontor, og derfor kan reise bort i lengre perioder, men i de siste årene har jobben gjort det vanskelig å reise bort i sommerferien. Faren min har i mange år pakket lekene å dratt til Spania et par-tre måneder om vinteren, og jeg begynte bare å lure på om det kunne være mulig å få til i Italia også, som har blitt et land jeg har reist en del i, og liker veldig godt. Jeg lurer enkelt og greit på om noen har erfaring med å leie bolig i Italia i vinterhalvåret en måned eller to, til en billig penge? Er det et marked som eksisterer overhodet? Er det f.eks mye ferieboliger som står ledige på vinteren som man kan forhandle en god pris på, og som er egnet til å være i på vinterhalvåret også? Har sett litt på Italienske leie-bolig sider, og der finner man jo veldig mye, men det er jo ikke tenkt til korttidsleie, og det er sjeldent møblert. Hadde vært gøy å høre om noen har erfaring med dette. Trenger ikke å være i en storby, men jeg er en aktiv person , og ikke en som trives så godt med å sitte å se på utsikten hele dagen, så det kan absolutt ikke være utenfor allfarvei heller - også bør det vel helst være i sør-Italia pga temperaturene om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 17. oktober 2021 #2 Del Skrevet 17. oktober 2021 Jeg har ikke erfaring, men jeg ville heller sett på steder som har korttidsleie og når du finner noe du liker kan du forhøre deg om det er mulig å leie for noen mnd og hva prisen for det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå