AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #1 Skrevet 17. oktober 2021 Jeg må ha ny seng, men aner ikke hva jeg skal gå for. Noen som har erfaring med noen av disse merkene? Noen konkrete modeller dere synes er bra eller ikke? For min del må det bli en av de rimeligste modellene men alt av erfaringer og meninger tas imot med takk! Anonymkode: 0a016...5a6
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #2 Skrevet 17. oktober 2021 Jeg ville holdt meg unna jensen i alle fall. De er gode i starten, men blir veldig fort så myke at man ruller mot hverandre om man er to. Har vært superfornøyd med min medium faste fra wonderland. Kjøpte rammemadrass+overmadrass på tilbud fra møbelringen når jeg flyttet for meg selv, og den har holdt seg god gjennom mange år + familieøkning med det det innebærer av ekstrapassasjerer :) Anonymkode: c56b5...c07
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #3 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ville holdt meg unna jensen i alle fall. De er gode i starten, men blir veldig fort så myke at man ruller mot hverandre om man er to. Har vært superfornøyd med min medium faste fra wonderland. Kjøpte rammemadrass+overmadrass på tilbud fra møbelringen når jeg flyttet for meg selv, og den har holdt seg god gjennom mange år + familieøkning med det det innebærer av ekstrapassasjerer Anonymkode: c56b5...c07 Jensen har 25 års garanti. Fantastiske senger. Men, med Jensen som med alt annet. Du får hva du betaler for. Anonymkode: 0383c...569
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #4 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jensen har 25 års garanti. Fantastiske senger. Men, med Jensen som med alt annet. Du får hva du betaler for. Anonymkode: 0383c...569 Det her var en seng til 30000, så burde holde mer enn et år. Hørt om mange som sliter med det samme, men burde sikkert brukt garantien. Skal sies det var en kontinental. Mulig de har rammemadrasser som er bedre😊 Anonymkode: c56b5...c07 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #5 Skrevet 17. oktober 2021 Fornøyd med vår wonderland medium med justerbar hoftesone (hvor fast/myk den skal være) 👍 Anonymkode: f0a7e...383 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #6 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg må ha ny seng, men aner ikke hva jeg skal gå for. Noen som har erfaring med noen av disse merkene? Noen konkrete modeller dere synes er bra eller ikke? For min del må det bli en av de rimeligste modellene men alt av erfaringer og meninger tas imot med takk! Anonymkode: 0a016...5a6 Vi kjøpte ny i fjor. Gikk for wonderland seng igjen. Vi hadde første w.sengen vår i 14 år. Vi kjøpte ny i fjor valgte vi en dyrere modell, kosta 40.000. Beste sengen vi har hatt. Neste seng blir med motor 😂 Anonymkode: 473e0...82e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #7 Skrevet 18. oktober 2021 Er knallfornøyd med vår wonderland-seng (diamant?? eller noe sånn heter den). Før hadde vi svane-seng som varte i maaange år, var fornøyd med den også, men ikke like fornøyd som med den vi har nå Anonymkode: c9805...735
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #8 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg har hatt min kontinentalseng fra Wonderland i mange år og er fortsatt kjempefornøyd. Den var blant de rimeligste modellene. Anonymkode: 6a47e...1fb
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #9 Skrevet 18. oktober 2021 Har hatt to Jensen-senger og har vært fornøyd med begge. Har nå kjøpt Wonderland til et av barna og er litt skeptisk siden de sa i butikken at Wonderland mangler et ekstra lag med fjærer nederst slik som Jensen har. 🤷♀️ Har ikke fått testet denne senga enda, da. Kjøpte med justerbare soner. Anonymkode: 91f1b...f68
Cata Skrevet 18. oktober 2021 #10 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg er svært fornøyd med min Jensen (Diplomat).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå