Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å kjøpe noe som gjør at jeg får hvitere tenner. Har noen noen anbefalinger på produkter som funket for dem? Har ikke lyst til å kjøpe noe dyrt bare for at det ikke skal gjøre noe forskjell

Anonymkode: 5ea96...89f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

E baby - white crest 3d 

the best

Anonymkode: 97d8e...892

Skrevet

e bay mente jeg 😂😂

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

E baby - white crest 3d 

the best

Tusen takk!

• Liker 1
Skrevet

Ingenting som blir solgt i Norge lovlig vil gi deg god effekt. De inneholder for lite blekemiddel for å sikre at du ikke skal kunne ødelegge tennene dine. Hvis du skal bleke tennene dine, gjør det hos tannlegen.

Du kan ødelegge emaljen din ved bruk av sterke blekemidler, og den kommer ikke tilbake. Resultatet kan være misfargede tenner, pga at dentinet (laget under emaljen) blir blottlagt, noe som igjen kan føre til kroniske smerter fordi det er små ganger gjennom dentinet inn til nerven. 

Tenk deg nøye om når du gjør dette!

Anonymkode: 10677...524

• Liker 2
Skrevet
On 10/17/2021 at 3:12 AM, AnonymBruker said:

Ingenting som blir solgt i Norge lovlig vil gi deg god effekt. De inneholder for lite blekemiddel for å sikre at du ikke skal kunne ødelegge tennene dine. Hvis du skal bleke tennene dine, gjør det hos tannlegen.

Du kan ødelegge emaljen din ved bruk av sterke blekemidler, og den kommer ikke tilbake. Resultatet kan være misfargede tenner, pga at dentinet (laget under emaljen) blir blottlagt, noe som igjen kan føre til kroniske smerter fordi det er små ganger gjennom dentinet inn til nerven. 

Tenk deg nøye om når du gjør dette!

Anonymkode: 10677...524

Ååå tusen takk! Bet du hvor mye prise ligger på? Får jeg noe rabatt når jeg er 18? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ååå tusen takk! Bet du hvor mye prise ligger på? Får jeg noe rabatt når jeg er 18? 

Jeg var hos tannlegen i går og hørte samtidig hva bleking av over og underkjeve vil koste. Det vil komme på litt over 3000, og jeg tror prisene er ganske like overalt. Man får ikke reduserte priser på estetiske (ikke nødvendige) behandlinger 🙂

Anonymkode: 97924...e15

Skrevet

Jeg anbefaler også crest white 3d :)

Anonymkode: 7b9f2...58b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.10.2021 den 10.05):

Jeg var hos tannlegen i går og hørte samtidig hva bleking av over og underkjeve vil koste. Det vil komme på litt over 3000, og jeg tror prisene er ganske like overalt. Man får ikke reduserte priser på estetiske (ikke nødvendige) behandlinger 🙂

Anonymkode: 97924...e15

Det er ca. det samme som jeg betalte tidligere i år så det kan sikkert stemme. Da fikk jeg tilpasset skinner og blekemiddel som jeg kan bruke til jeg synes tennene er hvite nok, dersom jeg på et senere tidspunkt ønsker å bleke de på nytt betaler jeg kun for blekemiddelet. Det er første gang som er dyrest pga skinnene.

Anonymkode: 79137...ac0

• 4 uker senere...
Skrevet

Hvordan bleking får man hos tannlegen? Vil ikke disse også slite på emaljen? 

Anonymkode: 32e1e...b27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...