Gå til innhold

Hvordan date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 23 år gammel gutt i Oslo som har lyst til å begynne å date litt. Gjerne eldre damer enn meg. Alder spiller ikke så stor rolle. Men hvordan skal jeg gå frem? Evt noen her inne som kunne tenke seg? For hva har en å tape?

Anonymkode: da40c...46c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er 23 år gammel gutt i Oslo som har lyst til å begynne å date litt. Gjerne eldre damer enn meg. Alder spiller ikke så stor rolle. Men hvordan skal jeg gå frem? Evt noen her inne som kunne tenke seg? For hva har en å tape?

Anonymkode: da40c...46c

Hvorfor skal du date? Det er det første du må avklare med deg selv. Er det fordi du vil ha sex med en dame eller er det fordi du er ute etter noe seriøst. Dette må du avklare med deg selv, så være ærlig på det. Det første er vanskelig om du ikke er veldig attraktiv og har/ kan fake en god personlighet. Et seriøst forhold er lettere, men tar lenger tid og bygge en god relasjon til. Du treffer tydeligvis få i din omgangskrets, så da er det å utvide denne. Dette kan du gjøre på et nettdatingsted. Bygg deg en solid profil med en god tekst og noen gode bilder. Så er det å snakke med kvinner og treffes for å date. Gjør det enkelt som en kopp kaffe, en øl, eller bare en liten spasertur på første date. Regn med at du må date en del ganger før du treffer noen du passer med, det avhenger av utsilingen du gjør på nettet. Det er ikke lett virtuelt, for man får aldri følt på noen kjemi når man chatter, så noen bom må du regne med. Ikke sexprat! Aldri gjør dette før man er blitt godt kjent, aldri seksuelle bilder. Du blir bedre på å date for hver gang du gjør det. Det er skremmende de første gangene men også veldig spennende. Begynn med et par dater i måneden, så kan du øke på om det er behov for det.

Hva har du å tape? Ikke noe som helst. Joda noe hjertesorg kan man fort pådra seg om man blir forelsket og det ikke blir gjengjeldt. Det er en sjanse man må ta om man vil treffe en potensiell partner. Det er aldri noen garanti når man dater, heller ikke om man går inn i et forhold om at det vil vare. 

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Er 23 år gammel gutt i Oslo som har lyst til å begynne å date litt. Gjerne eldre damer enn meg

De færreste damer er interessert i yngre menn da

Anonymkode: a563b...e45

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

De færreste damer er interessert i yngre menn da

Anonymkode: a563b...e45

Har aldri hørt noen få kred for å være ute etter "de fleste" damene heller.  Tvert i mot. 

Anonymkode: c69d9...981

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...