Gå til innhold

Hvilken bredde på seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

120 holder massevis. 

Anonymkode: b2a94...c02

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Er ufør, og har ikke råd til noe egentlig, så det å kjøpe en seng til 3000kr, er nærmest en umulighet. Har vært uten seng i et halvt år nå, så det blir nok IKEA, det er bra nok for meg. 
ts

Anonymkode: d2eb7...3ed

https://www.ikea.com/no/no/p/skarer-rammemadrass-fast-mork-beige-30307329/

Denne er det vi har :) IKEA sine senger har et kjempebra rykte er ikke slik at det dyreste alltid er det beste. IKEA sine senger har vært mye bedre enn alt det andre vi har kastet penger ut på iallfall.

Anonymkode: b1d16...86a

Skrevet

på IKEA har de 140seng. veldig greit dersom du får overnatting eller kjæreste (som skal sove oftere) . sov på 120seng i fem år (studietiden) med kjæreste og det blir i det smaleste laget. begge må ligge på siden etc, og ikke mulig å ligge som vi ønsket. 20cm ekstra er plutselig akkurat nok. 

det å gå ut på enden eller siden er bare en vanesak. 

Anonymkode: 90716...a93

Gjest laPistola
Skrevet

Hadde kjøpt 150. Hvis du ikke er 100% sikker på at du skal sove alene i den senga de neste 30 årene. 

Skrevet

Om rommet er lite ville jeg valgt max 90. Mer enn nok for en person.

Anonymkode: 674d7...927

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Om rommet er lite ville jeg valgt max 90. Mer enn nok for en person.

Anonymkode: 674d7...927

Jeg er tynn og smal, men 90 er for smalt Tilogmed for meg. 

Anonymkode: d2eb7...3ed

Skrevet

Hadde jeg vært enslig hadde jeg hatt 120. Vi deler en 160-seng nå, to voksne og en baby, og innimellom en toåring. Det går helt fint, så ser for meg at jeg vil ha masse plass i en 120-seng. 

Anonymkode: 71795...708

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ligger dere på tvers av sengen?

Anonymkode: 16b50...834

Haha, neida, vi beveger oss bare mye om natta begge to. Jeg pga smerter, han fordi han er rastløs. Er man over 180 har man gjerne lange bein som rekker langt også. Vi har plass til 180 så hvorfor ikke?

Anonymkode: d07f3...4a2

Skrevet

Har gått for 90×200. En ny flamme må belage seg på overnatting hos han eller bli med på hotelltur. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...