AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #1 Del Skrevet 16. oktober 2021 Kjøper jeg to ringer da på forhånd? Anonymkode: c975e...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #2 Del Skrevet 17. oktober 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Kjøper jeg to ringer da på forhånd? Anonymkode: c975e...432 Det er ulikt hva man gjør En tradisjon som jeg har inntrykk av er vanlig, men kanskje litt amerikansk, ved frieri er at mannen kjøper en fin forlovelsesring med en fin sten til damen også drar man og velger man ut gifteringer til begge sammen. Men det finnes ikke noe fasit, du kan også kjøpe ring til deg selv Anonymkode: c95d2...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #3 Del Skrevet 17. oktober 2021 Det varierer I Norge er det vanlig at man har like ringer til forlovelse og bryllup, og begge bruker dem (de klassiske i gult gull). Mange velger å fri med diamantring eller annen pen ring, og så kjøper man et eget sett gifteringer. Anonymkode: 91ceb...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #4 Del Skrevet 17. oktober 2021 Jeg fridde til mannen og kjøpte da ring til ham, så fant vi min sammen etterpå. Hadde det vært motsatt, hadde vi nok gjort det på samme måte, og funnet hans samme. Vi bruker samme forlovelsesringer som gifteringer nå. Anonymkode: ba4af...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #5 Del Skrevet 17. oktober 2021 Vi ble bare enige om gifte oss. Og fant så ringer sammen. Uaktuelt at han både skulle bestemme når vi var klar, og valgt ring for meg... Anonymkode: 31a63...5a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå