AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #1 Del Skrevet 16. oktober 2021 Jeg skal gifte meg. Dermed må jeg finne dress. Hvilken dress anbefaler du? Anonymkode: a0f9f...e0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #2 Del Skrevet 17. oktober 2021 Hva er kleskoden? Mørk dress? Anonymkode: 989f4...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #3 Del Skrevet 17. oktober 2021 brun dress? Anonymkode: a0f9f...e0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #4 Del Skrevet 17. oktober 2021 57 minutter siden, AnonymBruker said: brun dress? Anonymkode: a0f9f...e0 Hvilken farge og stil på dress ville jeg snakket om bruden om, så dere kan matche litt Hvis man ikke skal gå for noe veldig fancy som smoking eller kjole og hvitt, er det vanlig med skjorte, vest, jakke og bukse. Du bør kjøpe i en butikk som kan sy om så den sitter godt! Anonymkode: b17f4...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå