AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #1 Skrevet 16. oktober 2021 Som overskriften sier så savner jeg sårt min x, vi hadde et forhold på omkring 2,5år. Det ble slutt for snart 2 måneder siden, jeg kommer meg ikke videre å ønsker egentlig at dette ordner seg men det er vel vanskelig siden han dro fra meg. Det var et trist brudd, jeg har ikke snakket med han siden før nå. Jeg sendte han en melding noe jeg føler på som et nederlag, føler meg svak fordi jeg tar kontakt. Men igjen føler jeg at jeg må gjøre noe om jeg vil ha forandring. Han gikk med på å møtes men sa det ikke var noe forhold å han var redd jeg skulle få falske håp. Han etterlot meg åsså med falske håp da d ble slutt, noe som også har gjort at jeg ikke kan gi slipp. Jeg er nå veldig usikker på om jeg klarer å se han igjen å va jeg skal gjøre, siden han sa det ikke er noe forhold men vi kan sees. Jeg ønsker ikke å høre bare gå videre drit i han, for det er faktisk vanskeligere en man tror. Noen flere som kan dele "erfaring fra lignende situasjon, eller komme med råd til hvordan jeg kan få han til å kanskje endre mening. Dumt spørsmål men jeg er virkelig glad i denne personen å det er ikke noe jeg bare tror. Evt tips til hvordan å hondtere et møte med han, bør jeg fortelle hva jeg føler Anonymkode: 66c1d...5a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå