AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #1 Skrevet 16. oktober 2021 Mitt eldste barn er 12 år, de to andre er 10 år (ikke tvillinger). Mine foreldre er 50 og 51 år. hvor gammel tror du jeg er? Hvem er jeg, hvordan bor og jobber jeg , familiebakgrunn, etnisitet, kultur, økonomi osv.? jeg møter mange antakelser og noen ganger fordommer, og mange virker å ikke tro meg når jeg forklarer hvordan vi egentlig lever og ting henger sammen, så jeg lurer på hva du hadde tenkt du hører jeg har såpass unge foreldre og likevel har et såpass stort barn. Anonymkode: a830a...a7b
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #2 Skrevet 16. oktober 2021 Rettelse, mine foreldre er 50 og 48 år gamle. Beklager skrivefeil. Anonymkode: a830a...a7b
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #3 Skrevet 16. oktober 2021 Du er 29år, jobber som helsefagarbeider og er bosatt på bygda, god økonomi (gjerne en mann som tjener godt?), etnisk norsk 😊 Anonymkode: 6253a...3c7 1
Gneis Skrevet 16. oktober 2021 #4 Skrevet 16. oktober 2021 Du er 30 år, finansmekler og bosatt på sørlandet.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #5 Skrevet 16. oktober 2021 Jeg tror du bor i bibelbeltet, er kristen og giftet deg som 18-20-åring. Dere fikk barn raskt og du er hjemmeværende. Antakelig kjeder du deg litt siden du bruker tiden på sånne spørsmål, så nå er du nok snart klar for å komme ut i jobb igjen. Anonymkode: 2fffa...8c6 10
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #6 Skrevet 17. oktober 2021 Moren din fikk deg da hun var 17, du fikk barn da du var 21 og 23 (og var student). Du har en bachelor eller tilsvarende, og ingen bryr seg egentlig. Eller vent: «hvordan vi lever»? Kanskje foreldrene dine ikke er etnisk norske, dere bor sammen i en tomannsbolig, du er farmasøyt og mannen din forsker. Anonymkode: e42d0...a9f 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #7 Skrevet 17. oktober 2021 Du er 30 år. Gift, kjører Volvo stasjonsvogn, har katt. Du er jurist og jobber i skatteetaten. Mannen din er lærer på videregående. Ungene dine går på håndball og danser ballett. Du kommer fra en småby, men bor i en større. Dere har enebolig med trampoline i hagen, fredager er det sushi eller taco. Dere har nylig kjøpt hytte på fjellet og pusset opp stua. Anonymkode: 9a085...6a6 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #8 Skrevet 17. oktober 2021 Du fikk barn rundt 20, jobber innen helse, bor på bygda, og er ikke lenger dammen med barnefaren. Anonymkode: ecfe8...7b9 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #9 Skrevet 17. oktober 2021 Dårlig språk, så ikke høyere utdanning. Du er ikke sammen med barnefar. Glad jeg ikke er i dine sko ihvertfall 😅 Men alle kan ikke være like intelligent som meg, og noen må ta de dumme valgene her i livet. Anonymkode: c586c...f00 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #10 Skrevet 17. oktober 2021 Tja, jeg er i samme situasjon selv omtrent, så jeg skal gi det et forsøk. Du bor i enebolig, og har ungene 50/50. Du jobber innen helse, og heldigvis for deg så har din nåværende samboer en bedre betalt jobb enn deg. Hverdagen går i kjøring til og fra aktiviteter, og fredagstaco står sentralt. Barnefar til 12 og 10 åringen har alltid vært ung og dum, du irriterer deg over han. Har du planer om å oppdatere denne tråden? Anonymkode: fd8b6...f55 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #11 Skrevet 17. oktober 2021 Statistisk sett er du sannsynligvis i et helsefaglig yrke med lav utdanning og lav lønn. Du fikk barn i slutten av tenårene og er ikke lenger sammen med barnefaren. Du har ny samboer (dere er ikke gift) som har like lav utdanning som deg, men tjener mer. Dere bor i rekkehus i en småby. Siden du spør regner jeg imidlertid med at du prøver å "bevise" at fordommene eller stereotypiene ikke stemmer og jeg antar at du kommer til å svare at du er høyt utdannet og tjener massevis, bor i enebolig i et dyrt område og er godt gift. Og ingen av oss vil vite hva som egentlig er sannheten. Anonymkode: 4901d...9ad
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #12 Skrevet 18. oktober 2021 Du fikk barn når du var ung og hadde derfor ingen eller lav utdanning. Du er ikke sammens med barnefar lenger. Du tok høyere utdanning i voksen alder. Du er født og oppvokst i nord-norge. Anonymkode: 7fcef...98c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå