Gå til innhold

Få bekreftelse som mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan en mann gå frem for å bekreftelse av en kvinne? Er man åpen om det blir man bare avvist. Jeg vil ikke være needy men jeg vil bare vite at kvinner ønsker å være med meg. Men akkurat det virker umulig for en mann å få den type bekreftelse. Det ser ut som at man bare enten får kvinner slengt etter seg eller ikke i det hele tatt. Det er ingen mellomting. 

Så folkens, hvordan få bekreftelse som mann? 

(Og vær så snill, ikke gi meg noe av «slutt å grin», «ingen liker sutteklut» «kvinner skylder det ingenting». Ingen hetser kvinner når de vil ha bekreftelse. Menn må også få lov til å være usikre). 

Anonymkode: e32f9...378

Videoannonse
Annonse
Gjest Jmcclane
Skrevet

Ser noen av og til lager presentasjoner av seg selv med bilde. Men da må du være forberedt på svar du ikke vil like også, så anbefaler å ikke gjøre det med mindre du er litt tykkhudet og klarer å bare fokusere på positive tilbakemeldinger.

Skrevet

Hvordan bekreftelse er det du trenger? På at du er fin? Verdt å elske? Ha sex med? 

Anonymkode: ff655...733

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan bekreftelse er det du trenger? På at du er fin? Verdt å elske? Ha sex med? 

Anonymkode: ff655...733

Elske, sex, forhold. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan kan en mann gå frem for å bekreftelse av en kvinne? Er man åpen om det blir man bare avvist. Jeg vil ikke være needy men jeg vil bare vite at kvinner ønsker å være med meg. Men akkurat det virker umulig for en mann å få den type bekreftelse. Det ser ut som at man bare enten får kvinner slengt etter seg eller ikke i det hele tatt. Det er ingen mellomting. 

Så folkens, hvordan få bekreftelse som mann? 

(Og vær så snill, ikke gi meg noe av «slutt å grin», «ingen liker sutteklut» «kvinner skylder det ingenting». Ingen hetser kvinner når de vil ha bekreftelse. Menn må også få lov til å være usikre). 

Skjønner ikke helt premisset her. Er det snakk om en spesifikk kvinne eller lizzm "alle kvinner" eller damer generelt?

Anonymkode: e73c4...b5c

• Liker 1
Skrevet

Å få fitte er ikke enkelt. Damene er så kravstore. Å være en hyggelig mann er bare ikke nok..

Anonymkode: 6a057...f54

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å få fitte er ikke enkelt. Damene er så kravstore. Å være en hyggelig mann er bare ikke nok..

Men å få fitte tyder jo på at du ikke er så veldig hyggelig og jovial.:laugh:

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Du må stille deg spørsmålet om du er mest interessert i fitte eller ei dame ;) 

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei med tanke på at alle "hyggelige menn" egentlig er psykopatiske drittsekker, så blir det fort sånn. 

Anonymkode: f4c71...3d5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Skjønner ikke helt premisset her. Er det snakk om en spesifikk kvinne eller lizzm "alle kvinner" eller damer generelt?

Anonymkode: e73c4...b5c

Damer generelt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...