AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #1 Skrevet 16. oktober 2021 Hvordan kan en mann gå frem for å bekreftelse av en kvinne? Er man åpen om det blir man bare avvist. Jeg vil ikke være needy men jeg vil bare vite at kvinner ønsker å være med meg. Men akkurat det virker umulig for en mann å få den type bekreftelse. Det ser ut som at man bare enten får kvinner slengt etter seg eller ikke i det hele tatt. Det er ingen mellomting. Så folkens, hvordan få bekreftelse som mann? (Og vær så snill, ikke gi meg noe av «slutt å grin», «ingen liker sutteklut» «kvinner skylder det ingenting». Ingen hetser kvinner når de vil ha bekreftelse. Menn må også få lov til å være usikre). Anonymkode: e32f9...378
Gjest Jmcclane Skrevet 16. oktober 2021 #2 Skrevet 16. oktober 2021 Ser noen av og til lager presentasjoner av seg selv med bilde. Men da må du være forberedt på svar du ikke vil like også, så anbefaler å ikke gjøre det med mindre du er litt tykkhudet og klarer å bare fokusere på positive tilbakemeldinger.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #3 Skrevet 16. oktober 2021 Hvordan bekreftelse er det du trenger? På at du er fin? Verdt å elske? Ha sex med? Anonymkode: ff655...733 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #4 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan bekreftelse er det du trenger? På at du er fin? Verdt å elske? Ha sex med? Anonymkode: ff655...733 Elske, sex, forhold. Anonymkode: e32f9...378
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #5 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan kan en mann gå frem for å bekreftelse av en kvinne? Er man åpen om det blir man bare avvist. Jeg vil ikke være needy men jeg vil bare vite at kvinner ønsker å være med meg. Men akkurat det virker umulig for en mann å få den type bekreftelse. Det ser ut som at man bare enten får kvinner slengt etter seg eller ikke i det hele tatt. Det er ingen mellomting. Så folkens, hvordan få bekreftelse som mann? (Og vær så snill, ikke gi meg noe av «slutt å grin», «ingen liker sutteklut» «kvinner skylder det ingenting». Ingen hetser kvinner når de vil ha bekreftelse. Menn må også få lov til å være usikre). Anonymkode: e32f9...378 Skjønner ikke helt premisset her. Er det snakk om en spesifikk kvinne eller lizzm "alle kvinner" eller damer generelt? Anonymkode: e73c4...b5c 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #6 Skrevet 16. oktober 2021 Å få fitte er ikke enkelt. Damene er så kravstore. Å være en hyggelig mann er bare ikke nok.. Anonymkode: 6a057...f54
visp Skrevet 16. oktober 2021 #7 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å få fitte er ikke enkelt. Damene er så kravstore. Å være en hyggelig mann er bare ikke nok.. Anonymkode: 6a057...f54 Men å få fitte tyder jo på at du ikke er så veldig hyggelig og jovial. 4
Smascha Skrevet 16. oktober 2021 #8 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Å få fitte er ikke enkelt. Damene er så kravstore. Å være en hyggelig mann er bare ikke nok.. Anonymkode: 6a057...f54 Du må stille deg spørsmålet om du er mest interessert i fitte eller ei dame 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #9 Skrevet 16. oktober 2021 27 minutter siden, AnonymBruker said: Å få fitte er ikke enkelt. Damene er så kravstore. Å være en hyggelig mann er bare ikke nok.. Anonymkode: 6a057...f54 Nei med tanke på at alle "hyggelige menn" egentlig er psykopatiske drittsekker, så blir det fort sånn. Anonymkode: f4c71...3d5 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #10 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Skjønner ikke helt premisset her. Er det snakk om en spesifikk kvinne eller lizzm "alle kvinner" eller damer generelt? Anonymkode: e73c4...b5c Damer generelt Anonymkode: e32f9...378
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå