Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dating

Anonymkode: 79492...a19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Anonymkode: 96856...82e

• Liker 1
Skrevet (endret)

Whatever. 

Endret av CorvusCorax
Skrevet

Det er veldig mange som er veldig dumme. Du er ikke alene. 

Anonymkode: 052f1...9bd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dating

Hvorfor dum? 

Skrevet

Mange dumme folk, så hadde ikke tenkt mer på det.

Anonymkode: c0384...ae3

• Liker 1
Skrevet

Tror du må forklare litt mer hvis du ønsker synspunkt. Generelt kan jeg si at vi alle har følt oss dumme til tider, trøsten er vi dømmer oss selv for hardt, som regel har ingen andre rundt samme oppfatning. Glem det og gå videre😊

Anonymkode: bf9c2...f06

• Liker 5
Skrevet

Er det du som har levd i sølibat i 4 år? :klo:

Anonymkode: 0fa48...040

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dating

Huff, jeg klarte jo å poste innlegg før jeg hadde skrevet noe... føler meg dum fordi jeg er tydeligvis god, men ikke god nok. Blir alltid bortprioritert av han jeg dater. Alt annet er viktig for han , men ikke jeg føles det som. Vi er ikke kjærester, så har jo egentlig ikke noe krav på hans tid... men... 

Skrevet
Bollefjes skrev (15 minutter siden):

Huff, jeg klarte jo å poste innlegg før jeg hadde skrevet noe... føler meg dum fordi jeg er tydeligvis god, men ikke god nok. Blir alltid bortprioritert av han jeg dater. Alt annet er viktig for han , men ikke jeg føles det som. Vi er ikke kjærester, så har jo egentlig ikke noe krav på hans tid... men... 

Du er alltid mer enn god nok for noen, sånn er det for oss alle sammen. Fortell han at du føler deg bortprioritert, og se hva han svarer. Om han kommer med mange unnskyldninger og forklaringer på hvorfor han må prioritere som han gjør, så vet du hva han føler. Da må du i neste omgang finne ut om du syns det er greit å date han, eller om du vil gå videre. Men uansett, så er du ikke dum😊

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du er alltid mer enn god nok for noen, sånn er det for oss alle sammen. Fortell han at du føler deg bortprioritert, og se hva han svarer. Om han kommer med mange unnskyldninger og forklaringer på hvorfor han må prioritere som han gjør, så vet du hva han føler. Da må du i neste omgang finne ut om du syns det er greit å date han, eller om du vil gå videre. Men uansett, så er du ikke dum😊

Tusen takk😊

Skrevet
Bollefjes skrev (13 timer siden):

Du skal ikke føle deg dum. Om han prioriterer andre ting, så er jo det en indikasjon på hvordan han er. Om du skal fortsette med han, så vet du nå hva du får og det høres ut som smuler. Det har ikke noe med dumhet å gjøre, du kunne jo ikke vite hvordan han er før det har gått litt tid. Men nå vet du og kan ta et valg :)

Anonymkode: c089c...32a

Skrevet
Jon Balle skrev (6 minutter siden):

Du får fjerne kukosten eller vaske reketråler'n.

Og da mener du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...