Gjest Hannemor i.i. Skrevet 3. oktober 2005 #1 Skrevet 3. oktober 2005 Mannen min og jeg opplevde noe guffent på lørdag. Satt i bilen og hadde en annen bil foran oss på vei inn i en rundkjøring på Etterstad i Oslo. Bilen foran oss kjørte ikke inn i rundkjøringn og ble bar stående. Vi tutet flere ganger og vi så paret foran oss krangle. Vi tutet igjen og fikk fingeren opp gjennom takluken. Vi tutet igjen og da dengte mannen jenta ved siden av. Gjett om vi tutet da!!!! Gutten slang seg ut av bilen, vi trykket på sentrallåsen og han dengte på vinduet vårt i tillegg til å slå inn speilet. Ingen skade skjedd med vår bil, men stakkars jente! Vi tenkte vi skulle anmelde han, men vil gjerne ha hans personalia først. Hvordan skaffer jeg det til veie??? HJELP!
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #2 Skrevet 3. oktober 2005 Du kan gå inn på brreg.no, der står navn på eier dersom de har lån på bilen. Hvis de ikke har lån på den, må du kontakte politiet tror jeg. Men tviler kanskje på at de gir ut slike opplysninger, så da blir det i så fall for å anmelde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå