Gå til innhold

Hvilken restaurant hadde du dratt til for å feire bursdagen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brazilian Steak House? Südøst? Sumo? Trenger virkelig forslag til fine, stilige restauranter hvor jeg kan booke bord for inntil 8 personer.. 

Viktig at stedet har god mat , med gode store nok porsjoner..

Vi er en fin gjeng unge kvinner som fint koser oss uten alkohol. 😍
Ønsker å feire bursdag på en koselig restaurant som gjerne også har god dessert (evt. at spisestedene har så sene åpningstider som mulig på en lørdag)  Koselig, avslappet atmosfære, behagelig lys, gjerne no dansbar musikk, men skal være chic og fint sted. 

Vet ikke om aktivitet er no særlig viktig å få med på denne dagen...? I så fall finnes det no liknende aktiviteter enn Escape Room? 

Trenger altså forslag til passende restaurant, dessert-sted, samt no aktivitet. 

Til slutt lurer jeg på; er det egentlig koseligst å feire hjemme denne gangen, eller er det mer stas å feire alt ute? ❤️

Anonymkode: 4233f...802

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken by?

Anonymkode: 851f9...cc3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Brazilian Steak House? Südøst? Sumo? Trenger virkelig forslag til fine, stilige restauranter hvor jeg kan booke bord for inntil 8 personer.. 

Ønsker å feire bursdag på en koselig restaurant som gjerne også har god dessert (evt. at spisestedene har så sene åpningstider som mulig på en lørdag)  Koselig, avslappet atmosfære, behagelig lys, gjerne no dansbar musikk, men skal være chic og fint sted. 

Vet ikke om aktivitet er no særlig viktig å få med på denne dagen...? I så fall finnes det no liknende aktiviteter enn Escape Room? 

Til slutt lurer jeg på; er det egentlig koseligst å feire hjemme denne gangen, eller er det mer stas å feire alt ute? ❤️

Lille Herbern eller Dyna fyr.

Skrevet

Min samboer har bursdag i november, og jeg har bestilt bord på Palace Grill. Det skal dog sies at det som regel er venteliste der, så dersom bursdagen skal feires snart er det nok vanskelig å få bord. De har kanskje ikke helt de kriteriene du ser etter heller. 

Ellers kan jeg anbefale Smalhans og Hos Thea ☺️ Südøst er også fint, dersom du ønsker både en avslappet atmosfære og musikk. 

Skrevet

Egon er altid bra. Høy kvalitet til ok pris. Hvis en bor i storby er det noe av det beste de kan by på av kvalitetskjøkken.

Anonymkode: d2f3f...12c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Egon er altid bra. Høy kvalitet til ok pris. Hvis en bor i storby er det noe av det beste de kan by på av kvalitetskjøkken.

Anonymkode: d2f3f...12c

Lol du er så morsom!

Anonymkode: 8ad31...0b8

• Liker 9
Skrevet

Ingen slår McDonalds. Egon er søppelmat som er overpriset. På macern vet du hva du får

Anonymkode: c7432...395

• Liker 1
Skrevet

Olivia er ett fint og uformelt sted hvor prisene ikke er for stive, de har flere restauranter i Oslo.

Skrevet

Sumo. Liker stemningen og den varierte menyen. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Olivia er ett fint og uformelt sted hvor prisene ikke er for stive, de har flere restauranter i Oslo.

Jeg vil vel ikke akkurat si at Olivia er fint og stilig med god mat slik som TS etterspør… Det er en generisk kjederestaurant med under middels mat. 

Anonymkode: 80997...51c

• Liker 11
Skrevet

Statholdergaarden, Maaemo, Alex sushi, Ling-Ling, Hanami er de stedene jeg har pleid å booke når jeg feirer bursdag☺️

Anonymkode: 61e41...422

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvordan kan de ha flere restauranter og samtidig bare være ett sted?

Anonymkode: 8d1d7...3a7

• Liker 1
Skrevet

Nodee sky Barcode 

Anonymkode: 7818b...cde

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 21.17):

Vil annbefale Værsthuset på Bærums Verk. Utrolig koselig sted. I gamle bygninger, vedig god norsk mat. Mye vilt, rikelige porsoner. Og er dere 8 stk kan dere få leie deres eget lille rom uten at det koster noe ekstra.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nodee sky Barcode 

Anonymkode: 7818b...cde

Ja har booket hos dem lenge før jeg leste her hehe. Avd. Nodee Barcode. 

Skrevet

Ta et døgn i Fredrikstad, spis på Slippen og gå en formiddagstur dagen etter og kos dere på bakeriet Bakfickan :)

Fredrikstad har blitt en ganske fin by. 

Anonymkode: 58c75...3ff

• Liker 2
Skrevet

Hanami eller Nodee, om det var min bursdag, og det var begrenset til Oslo

Anonymkode: a33c4...f36

• Liker 1
Skrevet

Drømmer om å spise på Under 🤩

Anonymkode: 619e0...633

• Liker 1
Skrevet

En del dyre forslag her, ville iallfall luftet det med folk som skal komme før jeg bestilte på såpass dyre steder, siden ikke alle har råd/vil betale såå mye for mat. 

Jeg er ukjent med dessertmeny men noen steder jeg har vært å spist med grupper av den størrelsen i det siste: Sudøst, Coyo, Sumo (litt kjedepreg men jeg liker maten og lokalene), Nodee Barcode (nede), Ekebergrestauranten

Anonymkode: fbd64...aae

• Liker 1
Skrevet

Esaias mat og vinhus :hjerte: En helt spesiell mat - og vinopplevelse.

Anonymkode: c027d...e59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...