AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #1 Del Skrevet 16. oktober 2021 Spørsmål til menn: Hvordan opplevde du at sexlysten endret seg (eller ikke) i småbarnsperioden? Si f.eks i de to første leveårene til barnet. Ble den høyere, lavere? Som før? Ble det et problem for dere? Anonymkode: cebbb...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 16. oktober 2021 #2 Del Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Spørsmål til menn: Hvordan opplevde du at sexlysten endret seg (eller ikke) i småbarnsperioden? Si f.eks i de to første leveårene til barnet. Ble den høyere, lavere? Som før? Ble det et problem for dere? Anonymkode: cebbb...100 Grunnet en del forskjellige ting, så ble den for så vidt borte og var det i flere år (5+). Ble ikke et problem da det gjaldt oss begge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #3 Del Skrevet 16. oktober 2021 Jeg merket en økt sexlyst, sikkert fordi det ble mindre sex og dermed mere fokus på det fra min side. Hun hadde absolutt ikke lyst på sex og sliter med det fortsatt, så ja det er blitt et problem for oss. Spesielt meg, for hun syns det er helt greit å leve uten sex. Kun hatt sex to ganger etter fødselen. Over seks år siden fødselen. Enebarnsfar. Anonymkode: a87cc...3be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voksenmann Skrevet 16. oktober 2021 #4 Del Skrevet 16. oktober 2021 Mindre. Kona var mye utslitt og bar preg av det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #5 Del Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg merket en økt sexlyst, sikkert fordi det ble mindre sex og dermed mere fokus på det fra min side. Hun hadde absolutt ikke lyst på sex og sliter med det fortsatt, så ja det er blitt et problem for oss. Spesielt meg, for hun syns det er helt greit å leve uten sex. Kun hatt sex to ganger etter fødselen. Over seks år siden fødselen. Enebarnsfar. Anonymkode: a87cc...3be Det høres ensomt ut Snakker dere om det i blant? Voksenmann skrev (7 minutter siden): Mindre. Kona var mye utslitt og bar preg av det. Så du fikk mindre lyst fordi hun var sliten og hadde lite lyst? Anonymkode: cebbb...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #6 Del Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det høres ensomt ut Snakker dere om det i blant? Anonymkode: cebbb...100 Ensomt ja. Har forsøkt å ta det opp noen ganger, men hun har vist lite interesse for å snakke om det. Hun synes jo det er fint å ha det sånn, så hvorfor endre på det? Hun har også sagt at sex ikke er viktig for henne. Men hvis det er så viktig for meg får jeg finne noen andre å ha sex med! Om det betydde at jeg skulle stikke, eller om jeg skulle få meg en elskerinne vet jeg ikke. Anonymkode: a87cc...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #7 Del Skrevet 16. oktober 2021 Siste 3 månedene før fødsel var ville. Hun fikk aldri nok og jeg ble utslitt. Kunne ha sex 20 ganger om dagen, og hun fikk et par fetisjer. Så ble baby født og det ble en stor omveltning med mye nytt og ammetrøbbel etc. Ikke noe sex første 8 ukene, men hun gav meg blow job og hand job. Ble litt og litt mere etter 8-12 uker, med god foreplay. Hun var mye sår og øm nedentil leeeeenge. Deretter gikk det gradvis tilbake til normalen. Anonymkode: 19a77...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #8 Del Skrevet 16. oktober 2021 Min falt. Hadde baby med kolikk og senere andre problemer som førte til enormt mye oppvåkninger og lite søvn. Hele tilværelsen føltes som skiftarbeid med konstant underskudd på søvn i 2 år. Drepte dessverre både sexlyst og etter hvert forholdet. Anonymkode: ced57...79f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #9 Del Skrevet 16. oktober 2021 Uendret. Mens hennes falt drastisk. Ungen er 1 år og jeg synes hele seksuallivet er traust og trist. Anonymkode: db07e...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #10 Del Skrevet 16. oktober 2021 Tja.. min var relativt uendret, men hennes dalte ganske mye. Vi gikk fra å ha sex flere ganger i uken til sex 1 gang annen hver måned, noe vi har fortsatt 6 år senere (og ett barn ekstra). Kjenner det er mye seksuell spenning jeg ikke får utløp for, noe som er ganske ødeleggende. Hun er er oppslukt i barna, og sex er ikke i tankene hennes. Anonymkode: f6a22...a05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voksenmann Skrevet 16. oktober 2021 #11 Del Skrevet 16. oktober 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Så du fikk mindre lyst fordi hun var sliten og hadde lite lyst? Anonymkode: cebbb...100 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #12 Del Skrevet 17. oktober 2021 Min ble kanskje litt mindre de første årene. Første barnet sleit med soving og var mye underskudd på søvn og lite vindu i løpet av dagen til å ha sez. Spontaniteten og tid fløy ut av vinduet, men det visste vi således. egentlig synes jeg både lyst og sex har klart å holde seg ganske greit oppe, med tanke på at småbarnsperioden har vært krevende. Ligger på ca 1 gang i uka, men kvaliteten er bra! Har skjønt at jeg er heldigere enn mange andre! Anonymkode: 44650...58e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #13 Del Skrevet 17. oktober 2021 Nesten så en som mann skulle droppet barn hvis man fortsatt vil ha sex på en regelmessig basis. Noe å tenke over. Anonymkode: 9c8f8...476 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #14 Del Skrevet 17. oktober 2021 I graviditets- barsel- og småbarnsperioden var min sexlyst helt fraværende. Det var en travel periode med karrierebygging, flytting, boligetablering osv., men sexlysten forsvant nok pga de fysiske forandringene som skjedde med partner. Det var veldig avtennende rett og slett. Anonymkode: 00bc4...e8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #15 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 17.10.2021 den 11.46): I graviditets- barsel- og småbarnsperioden var min sexlyst helt fraværende. Det var en travel periode med karrierebygging, flytting, boligetablering osv., men sexlysten forsvant nok pga de fysiske forandringene som skjedde med partner. Det var veldig avtennende rett og slett. Anonymkode: 00bc4...e8e Gikk det ikke tilbake til normalen senere? Anonymkode: cebbb...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #16 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Gikk det ikke tilbake til normalen senere? Anonymkode: cebbb...100 Jada, nå som vi er blitt middelaldrende blomstrer både kjærligheten og sexlivet:) Anonymkode: 00bc4...e8e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #17 Del Skrevet 19. oktober 2021 Nå vet jeg ikke 100% sikkert hvor mye LYST min mann har, men vi har tre barn i alderen 2-7 år og sex 1-2 ganger i uka, og da sier han alltid noe i retning av "dette må vi gjøre oftere!" eller "skulle hatt en blowjob flere ganger i uka jeg altså, det er så godt!" - men så har han selv lagt opp til å ha planer med en-eller-annen kompis 4-6 kvelder i uka, gjerne til rundt midnatt, og når jeg må levere i barnehage 07:00 for å rekke jobb 08:00 i en annen by, da sovner jeg før midnatt, selv om jeg gjerne skulle ha hatt sex. Så når han ikke klarer å tilrettelegge for at vi får 10 minutter sammen mellom 20:00 og midnatt, så får han skylde på seg selv. Anonymkode: c24f6...f90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #18 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå vet jeg ikke 100% sikkert hvor mye LYST min mann har, men vi har tre barn i alderen 2-7 år og sex 1-2 ganger i uka, og da sier han alltid noe i retning av "dette må vi gjøre oftere!" eller "skulle hatt en blowjob flere ganger i uka jeg altså, det er så godt!" - men så har han selv lagt opp til å ha planer med en-eller-annen kompis 4-6 kvelder i uka, gjerne til rundt midnatt, og når jeg må levere i barnehage 07:00 for å rekke jobb 08:00 i en annen by, da sovner jeg før midnatt, selv om jeg gjerne skulle ha hatt sex. Så når han ikke klarer å tilrettelegge for at vi får 10 minutter sammen mellom 20:00 og midnatt, så får han skylde på seg selv. Anonymkode: c24f6...f90 Ja, med barn og travle liv så må man planlegge og tilrettelegge om det skal bli noe😅 Anonymkode: cebbb...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 19. oktober 2021 #19 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 20.54): Spørsmål til menn: Hvordan opplevde du at sexlysten endret seg (eller ikke) i småbarnsperioden? Si f.eks i de to første leveårene til barnet. Ble den høyere, lavere? Som før? Ble det et problem for dere? Anonymkode: cebbb...100 Ja, det ble det. Alt, absolutt ALT ved henne var max turn on. Struttende bryster (som var forbeholdt babyen), proppfull av hormoner (beskyttelseshormoner), stolthet, omsorg, kjærlighet, nærhet, kvinnelighet og jeg vet ikke hva. ALT var så inni helvete feminint erotisk ved henne at jeg tente maksimalt på henne. Men hun var, som kvinner flest, på en helt annen planet i den perioden Fuck it😢 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #20 Del Skrevet 19. oktober 2021 Mister kvinner sexlyst ift barn pga krevende tid, eller fordi det skjer noe i kroppen? Kommer den fraværende sexlysten innen eller utenfra? Anonymkode: d045f...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå