AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #21 Del Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du har kjøpt Gore-Tex sko, så skal de ikke bruke ullsokker. Det er da de blir kalde, uansett pris på skoene. Anonymkode: 50f48...c56 Det er det rareste jeg har hørt! Jeg bruker alltid ullsokker, også i Gore tex sko! Hva mener du? Anonymkode: 7996d...1f4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #22 Del Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har alltid kjøpt dyre vintersko til mine barn,men han har endt opp med kalde føtter likevel,selvom han hadde ullsokker på. Nå kjøpte jeg noen ikke fult så dyre,men vanntette og med ull(for) inni. Men så blir jeg skeptisk burde jeg gått for dyrere sko som sikkert er bedre? Disse kosta 400 kr. Anonymkode: 221e4...bc5 Beste vinterskoen syntes vi er ecco. Superfit passer smale føtter, ecco middels bred og Viking bred. Vikingskoen er tyngre enn ecco så barna liker den mindre. Av joggesko derimot er Nike til knapt 200 kr best, Geox altfor klam og varm. Viking gtx er også for tett. Anonymkode: 9d7e7...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #23 Del Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Beste vinterskoen syntes vi er ecco. Superfit passer smale føtter, ecco middels bred og Viking bred. Vikingskoen er tyngre enn ecco så barna liker den mindre. Av joggesko derimot er Nike til knapt 200 kr best, Geox altfor klam og varm. Viking gtx er også for tett. Anonymkode: 9d7e7...242 Datteren min med bred fot kan nesten kun bruke superfit, de fleste andre er for smale.. så er ikke helt enig i at superfit er for smale føtter. Anonymkode: 00dd4...953 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #24 Del Skrevet 16. oktober 2021 Nå har ikke barna mine slitt med at de blir kalde, men jeg har erfart at det kun er Viking som har tålt mer enn en kvart sesong med aktiv bruk før de går i oppløsning. Alle andre merker går i stykker etter et par mnd. Så de dyreste skoene ender fort opp som de billigste da de attpåtil kan arves av småsøsken. Jeg sverger nå til Viking både varme årstider og til kalde, og har fortsatt ikke opplevd at skoene går i stykker. Pony derimot, som ofte ligger likt prismessig går helt i oppløsning etter kort tid. Spesielt skoene til sommerhalvåret. Anonymkode: d66b9...306 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #25 Del Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er det rareste jeg har hørt! Jeg bruker alltid ullsokker, også i Gore tex sko! Hva mener du? Anonymkode: 7996d...1f4 Jeg mente det jeg skrev. Anonymkode: 50f48...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 16. oktober 2021 #26 Del Skrevet 16. oktober 2021 Jeg bruker en del på penger på gode sko og uteklær, det er viktig synes jeg. Her går det i goretex Viking sko alltid for de passer føttene hans best. Synes ikke skoene er så dyre heller jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #27 Del Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har alltid kjøpt dyre vintersko til mine barn,men han har endt opp med kalde føtter likevel,selvom han hadde ullsokker på. Nå kjøpte jeg noen ikke fult så dyre,men vanntette og med ull(for) inni. Men så blir jeg skeptisk burde jeg gått for dyrere sko som sikkert er bedre? Disse kosta 400 kr. Anonymkode: 221e4...bc5 Kjøper alltid kvalitet sko til barna mine, og de koster gjerne litt. Men det er det verdt. Anonymkode: 3dbec...656 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå