Gå til innhold

Har du erfaring med hypnoterapi?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.10.2021 den 8.09):

Du har prøvd?

Anonymkode: c3800...233

Ja🙂

Anonymkode: ba8b7...b95

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.10.2021 den 4.33):

Jeg anbefaler det. En fantastisk måte å reprogrammere hvordan du ser på ting, eller mønster/vaner som du egentlig ikke vil ha i livet ditt.

Men, lurt å se litt hypnosevideoer på youtube i forkant. Og velger en behandler som du føler deg trygg på 🙂

Anonymkode: ba8b7...b95

Nikitaspin skrev (På 17.10.2021 den 8.15):

Da jeg var tenåring hjalp det meg mot spiseforstyrrelser. Tror jeg gikk 10 ganger. Hadde prøvd vanlig terapi først og det hjalp ikke. Brukte ofte teknikken til innsovning i ettertid.

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg anbefaler å prøve hypnose terapi. Jeg har ved to anledninger fått hypnose med meget god effekt begge gangene. Gjør litt research først på hvilken behandler du bruker. 

Effekten av hypnosen vil nok gå over etter en tid dersom dårlige vaner reetableres, så om du er flink å holder det ved like så er det verdt pengene.

Første gang jeg gikk til hypnose var det for å få hjelp med kjærlighetssorg. Ikke bare dreit jeg i hele gubben etterpå, men jeg fikk mer selvtillitt og begynte å jogge( noe jeg ikke klarte eller ville før). Det var helt rått. 

Andre gangen var det pga sukkeravhengighet. Dette hadde god effekt i flere mnd, men jeg dro aldri tilbake for time nr 2 og dermed sklei det litt ut igjen. Jeg har klart å hente meg inn igjen på egenhånd etterpå, dette tror jeg er fordi hypnosen gav meg litt drahjelp. 

Anonymkode: eb864...b92

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg har prøvd hypnoterapi i kombinasjon med EFT (noe ala tankefeltterapi), og det var svært bra. Brukte det for å komme over (ekstrem) flyskrekk. Tror kjemi med terapeuten er viktig her, at man føler seg trygg og klarer å slappe av nok. 

Anonymkode: 6db4d...19d

Utrolig spennende å høre om fra noen som har prøvd det selv! Kan jeg spørre hvilken behandler dere brukte? Er stort sett Oslo som er aktuelt for meg:) Var gjennom en senabort av medisinsk årsak tidligere denne måneden, og kjenner at dårlige reaksjonsmønstre kommer tilbake, spesielt i samvær med samboer. Hadde vært fantastisk med litt drahjelp for å "omprogrammere" disse mønstrene, er villig til å prøve det meste!

• Hjerte 1
Skrevet
mykkeli skrev (2 timer siden):

Utrolig spennende å høre om fra noen som har prøvd det selv! Kan jeg spørre hvilken behandler dere brukte? Er stort sett Oslo som er aktuelt for meg:) Var gjennom en senabort av medisinsk årsak tidligere denne måneden, og kjenner at dårlige reaksjonsmønstre kommer tilbake, spesielt i samvær med samboer. Hadde vært fantastisk med litt drahjelp for å "omprogrammere" disse mønstrene, er villig til å prøve det meste!

Jeg brukte ei i Tønsberg, men du har f.eks Oslo hypnoterapi som også kombinerer med EFT. Det er flere ting som også kan hjelpe med det du beskriver, f.eks er rosenmetoden bra. Har slitt mye med det du beskriver, og har komplimentert flere typer behandlinger som har ført til at "autoprogrammeringen" har blitt bedre. Men det tok tid. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg brukte ei i Tønsberg, men du har f.eks Oslo hypnoterapi som også kombinerer med EFT. Det er flere ting som også kan hjelpe med det du beskriver, f.eks er rosenmetoden bra. Har slitt mye med det du beskriver, og har komplimentert flere typer behandlinger som har ført til at "autoprogrammeringen" har blitt bedre. Men det tok tid. 

Oslo hypnoterapi hørtes spennende ut! Hva er EFT? Ser at flere skriver om det:) Er villig til å prøve det meste, vil gjerne bli litt mindre sarkastisk jernkvinne og komme tilbake til mitt lettere jeg❤️

• Liker 1
Skrevet
mykkeli skrev (1 time siden):

Oslo hypnoterapi hørtes spennende ut! Hva er EFT? Ser at flere skriver om det:) Er villig til å prøve det meste, vil gjerne bli litt mindre sarkastisk jernkvinne og komme tilbake til mitt lettere jeg❤️

EFT er noe ala tankefeltterapi. Hvis du googler EFT + hypnoterapi så kan du lese mer om det. Brukes mye til følelser, fobier, frykt, negative tanker o.l :) 

• 11 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Flere med erfaring?

Anonymkode: 2bd74...f3d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Flere med erfaring?

Anonymkode: 2bd74...f3d

Eg slutta å røyke etter 2 behandlingar. Er framleis røykfri 7 år seinare 

Anonymkode: fdfda...5b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...