Gå til innhold

For trang forhud

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har for trang forhud på penis.Når jeg prøver å trekke forhuden tilbake ved ereksjon så trekker forhuden seg tilbake med en gang.

Dama synes også at det hadde vært enda mere opphisende med et synlig penis hode.Dette ville vell gitt bedre friksjon ved samleiet skulle jeg tro.

Ønsker å gjøre dette inngrepet.

Vet at dette er et enkelt inngrep.Noen som vet om det er lange ventelister? Blir man sykemeldt etter et slikt inngrep?

Kan dette gjøres hos en urolog? Må jeg ha henvisning fra en allmenpraktiserende?

Håper på svar fra menn også damer som har er sammen med menn

som har gjort inngrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei!

Har hatt lignende problem og ble operert for ca. to år siden. Tok en delvis omskjæring, fungerer kjempefint.

Det er LANGE ventelister hvis du skal satse på det offentlige. Jeg gjorde det privat og betalt ca. 3000,- inkludert konsultasjon både før og etter inngrepet. Hvis du velger å gjøre det privat tar du bare kontakt med et privat legesenter, feks Volvat. Inngrepet blir gjort av urolog eller plastisk kirurg. Du blir ikke sykemeldt, det er ikke nødvendigt.

Hvis du skal ta operasjonen på det offentlige må du først kontakte primærlegen så henviser han deg videre.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...