AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #1 Skrevet 16. oktober 2021 Jeg har en venninne som har vært singel lenge og hun ønsker virkelig å finne seg noen. Vi er i 20-årsalderen. Hun har vært på tinderdate etter tinderdate, sikkert møtt rundt 50 menn de siste fire årene. Mange ble bare med en øl, noen ble det en lengre flørt med, men ingenting har holdt mer enn noen måneder. Hun er smart, søt, morsom og hyggelig så det er ikke noe i vegen for at hun skal finne seg noen. Hun er så lei av tinder og det virker som at de fleste der vil møtes for noe mindre seriøst. Hvordan flørter man egentlig i dag hvis man ikke skal sjekke opp noen på tinder? Jeg føler at om man skulle gå fram til en fyr på en bar så vil man fort bli oppfattet som "gal", spesielt om man er en dame som går fram. Jeg er i et forhold, men har opplevd to ganger å få en lapp fra en fyr med navn og nummer, det synes jeg er en smigrende måte å gjøre det på. Hvordan ønsker dere menn å bli flørtet med? Hva funker? Å skrive en lapp med nummer og navn og gi den, eller få en venn til å gi den for seg, kan det være gøy? Er det merkelig om en jente kommer og sier hei når du sitter der med vennene dine? Anonymkode: 8c3b6...5f5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #2 Skrevet 16. oktober 2021 Det er ingenting rart i å ta kontakt med andre når man er ute. Man er jo gjerne litt sosial og slår av en prat med andre på byen, det er helt normalt Men å gi lapp og nr FØR man har snakket med noen og funnet ut av litt om hvordan mannen er, er en dårlig tanke. Unngå ons om man treffer noen man liker ute og heller utveksle info etter å ha blitt litt kjent. Anonymkode: 20b91...681 1
sicario Skrevet 16. oktober 2021 #3 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det merkelig om en jente kommer og sier hei når du sitter der med vennene dine? Anonymkode: 8c3b6...5f5 Nei det er ikke rart. Der er smigrende og veldig hyggelig😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå